اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همایش ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گچساران

خبرنگار فارس در انعکاس اخبار امر به معروف برتر شد

خبرگزاری فارس: در همایش ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گچساران، از خبرنگار فارس این شهرستان به عنوان خبرنگار برتر و فعال در زمینه انعکاس اخبار این حوزه به طور ویژه تجلیل شد.

خبرنگار فارس در انعکاس اخبار امر به معروف برتر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، همایش اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر گچساران امروز و با حضور امام جمعه، دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، جمعی از مسئولان ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی و اعضای این ستاد در گچساران برگزار شد.

این همایش در راستای ارائه گزارش فعالیت ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گچساران و شوراهای فعال در ادارات و نهادها برگزار شد و بهمن ایمانی‌فرد دبیر این ستاد، همکاری ادارات و نهادها به منظور فعالیت و حضور هر چه بیشتر در برنامه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر را خواستار شد‌.

امام جمعه گچساران نیز در این همایش با تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله‌الحسین(ع) و یاران وفادارش و با تأکید بر لزوم توجه به فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر، بی‌تفاوتی به اجرای اوامر دینی و الهی را گناهی بزرگ و نابخشودنی عنوان کرد.

حجت‌الاسلام سید امین‌الله موسوی ابراز داشت: کم‌رنگ کردن اعتقادات و بی‌تفاوتی به انجام امر به معروف و نهی از منکر از اهداف شوم دشمنان بوده و مسلمانان باید بیش از پیش هوشیار باشند.

به گزارش فارس، در این همایش که افزون بر 120 نفر از اعضای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر حضور داشتند، از 20 نفر از اعضا و بسیجیان فعال در بحث تذکر لسانی تقدیر به عمل آمد.

همچنین از معصومه بوستانی خبرنگار فارس در گچساران به خاطر همکاری، پوشش و انعکاس گسترده، مطلوب و اثرگذار اخبار حوزه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان تجلیل شد.

انتهای پیام/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول