اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری زنجان خبر داد

برگزاری دوره آموزشی آشنایی با امر به معروف برای 60 هزار نفر ساعت در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری زنجان از برگزاری دوره آموزشی آشنایی با امر به معروف و نهی از منکر برای 60 هزار نفر ساعت در زنجان خبر داد.

برگزاری دوره آموزشی آشنایی با امر به معروف برای 60 هزار نفر ساعت در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، بهرام جلیل‌خانی در ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان زنجان، اظهار کرد: دوره آموزشی آشنایی با فریضه امر به معروف و نهی از منکر برای 12 هزار نفر در استان زنجان برگزار شده است.

وی از تهیه و تدوین نرم‌افزار آموزشی امر به معروف و نهی از منکر در زنجان خبر داد و افزود: شناسایی معروفات و منکرات دستگاه‌های اجرایی از برنامه‌های ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر است.

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری زنجان با اشاره به شناسایی 101 مورد منکر در دستگاه‌های اداری تصریح کرد: 99 معروف نیز در دستگاه‌های اجرایی احصاء شده است.

وی با بیان اینکه کلاس‌های اخلاق اداری در زنجان برگزار شده است، افزود: این کلاس‌ها در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان برگزار شده است.

جلیل‌خانی از برگزاری همایش توجیهی برای دبیران شوراهای امر به معروف و نهی از منکر خبر داد و یادآور شد: وبلاگ اخلاق اداری نیز طراحی شده است.

وی با اشاره به جمع‌آوری اطلاعات 35 دستگاه اجرایی استان تصریح کرد: اولویت‌بندی مصادیق معروفات و منکرات نیز از سوی دستگاه‌های اجرایی انجام شده است.

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری زنجان با بیان اینکه 100 جلد کتاب اخلاق اداری در استان تهیه و چاپ شده است، افزود: 150 بروشور و پوستر شورای امر به معروف و نهی از منکر استان نیز چاپ شده است.

وی با اشاره به فعالیت 55 دستگاه اجرایی در زمینه امر به معروف و نهی از منکر ادامه داد: برخی از دستگاه‌های اجرایی فعالیت‌های خود را ارائه نکرده‌اند.

جلیل‌خانی با بیان اینکه فرمت لازم برای احصای عملکرد دستگاه‌های اداری در زمینه احیای امر به معروف و نهی از منکر در نظر گرفته شده است، افزود: باید دستگاه‌های اجرایی عملکرد خود را مطابق فرمت‌های ارائه شده تکمیل کنند.

وی از اجرای برنامه‌های مختلف همزمان با دهه احیای امر به معروف و نهی از منکر خبر داد و گفت: برگزاری جلسات ستاد امر به معروف، بخشی از این برنامه‌ها محسوب می‌شود.

انتهای پیام/73003/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول