اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه پلدختر:

اجرای امر به معروف نیازمند عزم همگانی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه پلدختر گفت:‌ امر به معروف و نهی از منکر آسیب‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد و از مهم‌ترین پیام‌های پیام کربلا است.

اجرای امر به معروف نیازمند عزم همگانی است

به گزارش خبرنگار فارس از پلدختر، محمدشریف نوریان در جلسه صبح امروز ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: امروز دشمن با برنامه‌ریزی و استفاده از صدها شبکه ماهواره‌ای به دنبال بی‌تفاوت کردن جوانان نسبت به احکام دینی به ویژه امر به معروف و نهی از منکر است تا جوانان اسلامی ایرانی را به جوانان بی قیدی تبدیل کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر بر ضرورت حفظ روش‌های اصیل و سنت‌های عزاداری متناسب با روح حماسه عاشورا تاکید کرد.

نوریان گفت: استفاده از آلات موسیقی که در برخی موارد همراه با اشعار نامناسب است موجب بی‌توجهی عزاداران به اصل عزاداری خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پلدختر نیز در این جلسه آموزش مداحان و هیئت‌های مذهبی را از راهکارهای کاهش تحریفات عاشورا عنوان کرد و گفت: عزاداری ماه محرم نباید با اشعار سست و بی پایه همراه شود.

غلامرضا محمودی با بیان اینکه شأن و حرمت ائمه (ع) در عزادار‌ی‌های محرم حفظ شود افزود: با توجه به اینکه مهم‌ترین برنامه دشمن از بین بردن فرهنگ محرم است، هیئت‌های مذهبی و روحانیون که سکاندار تبلیغ هستند باید مخاطب‌شناسی کنندو با درک شرایط جلوی خرافه‌ها و بدعت‌گذاری‌ها را بگیرند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد پلدختر ساختار تلاش بیشتر مسئولان هیئت‌های مذهبی برای پرهیز از ترویج خرافات و انحرافات در عزاداری‌های امام حسین (ع) شد.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول