اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دشتی خبر داد

فعالیت 600 نفر در زمینه اجرای امر به معروف و نهی از منکر

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه دشتی گفت: در شهرستان دشتی 600 نفر در زمینه امر به معروف و نهی در منکر فعالیت می‌کنند.

فعالیت 600 نفر در زمینه اجرای امر به معروف و نهی از منکر

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی مراد کاظمی صبح امروز در همایش ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دشتی که با حضور گروه‌های 10 نفره در مصلای بزرگ امام خامنه‌ای خورموج برگزار شد، اظهار داشت: فراگیری شرایط امر به معروف و نهی از منکر و موارد آن واجب است تا انسان در امر و نهی مرتکب خلاف نشود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر دشتی ادامه داد: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر از طریق مشارکت و همکاری افراد معتقد به نظام مقدس جمهوری اسلامی و با همکاری نهادها و ادارات ذیربط و کمک‌های داوطلب مردمی و با الهام از ارزش‌های اصیل و متعالی اسلام و با به کار گرفتن مقررات و دستورالعمل‌های ساده و سریع اقدام می‌کند.

وی به امر به معروف و نهی از منکر در قانون اساسی جمهوری اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: در اصل هفتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به این فریضه توجه ویژه و تاکید شده است زیرا امر به معروف و نهی از منکر، وظیفه‌ای است همگانی و متفاوت بر عهده مردم نسبت به یکدیگر، دولت نسبت به مردم و مردم نسبت به دولت، شرائط و حدود و کیفیت آن را قانون تعیین می‌کند.

امام جمعه خورموج نیز با اشاره به اینکه شهرستان دشتی یکی از شهرستان‌های منتخب امر به معروف و نهی از منکر است گفت: امر به معروف و نهی از منکر مسئولیت همگانی است که در این راستا باید کار فرهنگی صورت گیرد.

حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح افزود: کل اهداف امام حسین( ع) بر مبنای دو فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر خلاصه می‌شود.

مصلح یادآور شد: همه ما انسان‌ها نیاز به تذکر داریم زیرا ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر موجب اصلاح جامعه از ناهنجاری‌های اجتماعی می‌شود.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر دشتی اجرای عدالت، رعایت حریم مردم، رواج کسب و درآمد حلال و تامین امنیت اجتماعی را از نتایج ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر دانست و بر احیای آن در جامعه تاکید کرد.

انتهای پیام/66001/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول