اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد پیشگیری و حفاظت اجتماعی سیستان‌وبلوچستان:

احیای امر به معروف و نهی از منکر اولویت اصلی کار هسته‌های مردمی است

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد مردمی پیشگیری و حفاظت اجتماعی سیستان‌وبلوچستان گفت: احیای فریضتین حسنه امر به معروف و نهی از منکر اولویت اصلی کار هسته‌های ستاد مردمی پیشگیری و حفاظت اجتماعی است.

احیای امر به معروف و نهی از منکر اولویت اصلی کار هسته‌های مردمی است

نادر غلامیان امروز گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: اصل 156 قانون اساسی وظیفه پیشگیری از وقوع جرم را به قوه قضاییه واگذار کرده که ستاد مردمی پیشگیری و حفاظت اجتماعی در راستای حفاظت جامعه از هر گونه جرم و گناه و احیای امر به معروف و نهی از منکر تلاش می‌کند.

وی با بیان اینکه امسال در برنامه داریم تا در سطح استان 506 هسته مردمی پیشگیری و حفاظت اجتماعی را ایجاد کنیم، افزود: به دلیل اینکه هنوز اقدامات زیادی برای معرفی و شناسایی هسته‌های مردمی صورت نگرفته به زودی همایش بزرگی با حضور استاندار و مسئولان ارشد استان برگزار که هسته‌های مردمی به طور رسمی راه‌اندازی می‌شوند.

این مسئول تصریح کرد: در نظر داریم هسته‌هایی که در محلات ایجاد می‌شود را با نام شهدای جنگ و یا شهدای امر به معروف و نهی از منکر همان محل نام‌گذاری کنیم.

غلامیان بیان کرد: احیای سنت حسنه امر به معروف و نهی از منکر، پیشگیری از وقوع جرم، پاکسازی جامعه از مجرمان، انسجام بخشیدن به مردم در راستای اصلاح جامعه و نظارت و حمایت قانونی از آمران به معروف و ناهیان از منکر مهم‌ترین اهداف ستاد مردمی پیشگیری از وقوع جرم و حفاظت اجتماعی است.

وی در ادامه خطاب به مسئولان هسته گفت: از هرگونه اقدام سلیقه‌ای و خودسرانه پرهیز و در اقدامات خود رویکرد اصلاح‌گرانه و پیشگیرانه داشته باشند.

انتهای پیام/75005/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول