اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوسف خواستار شد

نصب علائم هشداردهنده در ورودی شهر خوسف

خبرگزاری فارس: فرماندار خوسف گفت: نصب تابلو و علائم هشداردهنده در ورودی شهر خوسف به منظور ایمن‌سازی این محل و کاهش خطرات احتمالی ضروری است.

نصب علائم هشداردهنده در ورودی شهر خوسف

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی فرجامی‌فرد عصر امروز در نخستین جلسه شورای هماهنگی ترافیکی شهرستان خوسف اظهار کرد: به منظور ساماندهی وضعیت ترافیکی سطح شهرستان نیز برای نخستین بار این جلسه در شهرستان تازه تاسیس خوسف برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: اجرای مصوبات شورای استان در سطح شهرستان، اجرای خط‌مشی‌ها و سیاست‌های هماهنگی ترافیک درون‌شهری در سطح شهرستان بر اساس اهداف و سیاست‌های ملی و منطقه‌ای، ارائه گزارش ماهانه و سالانه وضعیت ترافیکی شهرستان به شورای استان و تشکیل نمایشگاه‌های لازم در زمینه حمل و نقل و ترافیک درون‌شهری در سطح شهرستان از جمله وظایف شورای هماهنگی ترافیکی شهرستان‌ها است.

فرماندار خوسف ادامه داد: از تمامی ادارات عضو شورای هماهنگی ترافیک شهرستان می‌خواهیم تا در اسرع وقت نسبت به ارائه پیشنهادات و راهکارهای اجرایی در زمینه رفع موانع ترافیکی این شهرستان اقدام کنند.

فرجامی‌فرد با بیان اینکه تمامی اعضای این شورا باید در جلسات به صورت منظم شرکت کنند، تصریح کرد: با توجه به تازه تاسیس بودن شهرستان خوسف باید برنامه‌ها و پیشنهادات ترافیکی بر اساس نیازسنجی و کار کارشناسی شده باشد.

وی افزود: کمیته فنی زیر مجموعه شورای ترافیکی این شهرستان نیز در آینده‌ای نزدیک تشکیل می‌شود.

فرماندار خوسف اظهار کرد: نصب تابلو و علائم هشداردهنده در ورودی شهر خوسف به منظور ایمن‌سازی این محل و کاهش خطرات احتمالی ضروری است.

فرجامی‌فرد گفت: ایجاد میدان در ورودی شهر خوسف به سمت روستای خور باید در اولویت برنامه‌های شورای ترافیک شهرستان قرار گیرید و در اسرع وقت اجرایی شود.

وی تصریح کرد: نصب تابلو و علائم هشداردهنده در نقاط حادثه‌خیز محورهای مواصلاتی به شهر خوسف نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که سبب کاهش حوادث رانندگی  می‌شود.

فرماندار خوسف تصریح کرد: بحث روشنایی آیلند ورودی شهر باید توسط اداره برق شهرستان در اسرع وقت پیگیری و اجرایی شود که وضعیت روشنایی کنونی این آیلند وضعیت مطلوبی ندارد.

انتهای پیام/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول