اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوسف:

تاسیس اداره صنعت، معدن و تجارت در شهرستان خوسف ضروری است

خبرگزاری فارس: فرماندار خوسف گفت: با توجه به استعدادها و ظرفیت‌های زیاد و بالقوه معدنی در خوسف راه‌اندازی و تاسیس اداره صنعت، معدن و تجارت در این شهرستان ضروری است.

تاسیس اداره صنعت، معدن و تجارت در شهرستان خوسف ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند مهدی فرجامی فرد پیش از ظهر امروز در جمع مردم شهر خوسف اظهار کرد: رکن اصلی و اساسی نظام اسلامی ولایت است و مادامی که در خط ولایت حرکت کنیم دشمن هرگز نمی‌تواند اهداف شوم خود را در کشور پیاده کند و به ملت و نظام اسلامی خدشه‌ای وارد آورد.

وی با بیان اینکه راه ولایت راه سعادتمندی است، تصریح کرد: امروزه دشمنان اسلام از جایگاه رفیع ولایت و ولایت‌مداری ملت وحشت دارند و برای از بین بردن این جایگاه و به منظور ایجاد تفرقه میان مردم و نظام و ولایت دست به هر اقدامی می‌زنند.

فرماندار خوسف یادآور شد: دورکردن مردم به ویژه نسل جوان از اعتقادت و ارزش‌های اسلامی از قبیل قرآن، نماز و ولایت یکی از مهم‌ترین اهداف دشمن در جنگ نرم است.

* دین‌مداری و بصیرت برترین سلاح‌ها برای مقابله با جنگ نرم است

فرجامی‌فرد با اشاره به اینکه تمامی توطئه‌های دشمن در جنگ نرم تنها برای یک هدف و آن هم از بین بردن اسلام، قرآن و ولایت است، افزود: افراد جامعه اسلامی اگر دین‌مداری، اسلام‌محوری، بصیرت‌افزایی و ولایت‌مداری را مد نظر قرار دهند و پیرو عملی آن باشند این شاخص‌ها به عنوان سلاح‌های برنده، تمامی اهداف دشمن در جنگ نرم را خنثی و در نطفه خفه می‌کند.

وی از مساجد به عنوان پایگاه‌های مقابله با جنگ نرم دشمن یاد کرد و گفت: خانواده‌ها باید از همان سنین کودکی فرزندان خود را مسجدی و با اندیشه مسجدی بودن پرورش دهند.

فرماندار خوسف اظهار کرد: بخش‌هایی از قبیل کشاورزی و صنعت و معدن به عنوان محورهای توسعه این شهرستان به شمار می‌روند که فراهم کردن زیرساخت‌های لازم در این بخش‌ها به تولید، اشتغال و درآمدزایی و در نهایت پیشرفت خوسف کمک شایانی می‌کند.

فرجامی‌فرد با بیان اینکه استقرار و راه‌اندازی ادارات در این شهرستان به عنوان نخستین گام برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم و توسعه شهرستان محسوب می‌شود، تصریح کرد: با توجه به استعدادها و ظرفیت‌های زیاد و بالقوه معدنی در خوسف راه‌اندازی و تاسیس اداره صنعت، معدن و تجارت در این شهرستان ضروری است.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول