اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شورای اداری خراسان جنوبی مطرح شد

بازگشت اثرات منفی تحریم‌های اقتصادی ایران به غربی‌ها

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی گفت: شمارش معکوس برای ظهور آثار منفی تحریم‌های اقتصادی ایران برای غربی‌ها آغاز شده است.

بازگشت اثرات منفی تحریم‌های اقتصادی ایران به غربی‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمدباقر عبادی عصر امروز در شورای اداری خراسان جنوبی اظهار کرد: ایران تحریم‌ها را با موفقیت پشت سر گذاشته و آثار منفی آن را گذارنده و اقتصاد ایران در حال حاضر به نقطه مثبت رسیده است.

وی افزود: با تدابیر انجام شده از سوی مسئولان و مردم آثار منفی تحریم‌های اقتصادی ایران برای غربی به ظهور خواهد رسید.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه غربی‌ها با تحریم‌های نفتی نمی‌تواند ایران را از پای درآورند، تصریح کرد: ایران تدابیری انجام داده که صادارت غیر نفتی را افزایش داده است.

عبادی ادامه داد: در سایه تحریم‌ها فرصت‌های استثنایی درازمدت برای افزایش صادارات فراهم می‌شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر کالاهای وارداتی با قیمت بالایی وارد کشور می‌شود که این امر خود منجر به استفاده از تولید داخل خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه واردات از این پس یارای رقابت با تولید داخل نیست، اظهار کرد: تحریم‌ها در مجموع یاس و ناامیدی نیست بلکه سبب خیر می‌شود.

عبادی به جنایات استکبار در غزه اشاره کرد و گفت: امروز غزه توانمند و بیدارتر از همیشه در حال مبارزه با استکبار و استبداد است.

* جامعه اسلامی نیازمند فضایی به دور از آلودگی سیاسی است

وی با بیان اینکه امروز جامعه اسلامی نیازمند وحدت و همدلی و به دور از فضای آلوده سیاسی یا اجتماعی است، یادآور شد: در این راستا باید مشکلات مردم در ادارات رفع شده و مراعات حال مردم در دستور کار قرار گیرد.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وحدت بیش از هر زمانی بین مردم و مسئولان باید مورد توجه قرار گیرد و مردم علاوه بر مشکلات اقتصادی در ادارات نیز دچار مشکل نشوند.

عبادی با تاکید بر اینکه باید از هزینه‌های اضافی در ادارات جلوگیری شود، افزود: صرفه‌جویی باید در دستور کار قرار گیرد و نیاز نیست مدیران برای ارائه عملکرد خود از کاغذهای رنگی و با هزینه‌های گزاف استفاده کنند.

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول