اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف:

فساد اقتصادی و رانت‌خواری‌ها سبب قطع امداد الهی می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: فساد اقتصادی و رانت‌خواری‌ها سبب قطع امداد الهی می‌شود.

فساد اقتصادی و رانت‌خواری‌ها سبب قطع امداد الهی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام سید محمد باقر عبادی اظهار کرد: در شرایط حساس کنونی باید مردم بدانند که نابرده رنج گنج میسر نمی‌شود و باید از بعضی رفاهیات بگذریم تا به دستاوردهای مهم‌تری دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به امدادهای الهی در انقلاب اسلامی تصریح کرد: امداد غیبی شرط نخست آن صبر است، بعضی فکر می‌کنند که فقط بگوییم حزب خدا هستیم و هیچ سختی و مشکلی را تحمل نکنیم، می‌توانیم منتظر نصرت الهی باشیم در صورتی که شرط نخست امداد الهی کوشش و صبر و بعد تقواست و هر جامعه‌ای که این دو ویژگی را داشته باشد، شکست نمی‌خورد.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: حجاب و بدحجابی معضلاتی است که سبب کاهش امداد غیبی الهی می‌شود و فساد اقتصادی و رانت‌خواری‌ها سبب قطع امداد الهی می‌شود.

عبادی ادامه داد: بیداری اسلامی و پیشرفت‌های عظیم علمی ایران از امدادهای غیبی الهی به انقلاب اسلامی است.

وی اظهار کرد: امروز سانتریفیوژهایی درست کردیم که جلوی چشم بازرسان آژانس کار می‌کنند و به صورت کاملا ایرانی اورانیوم را غنی‌سازی می‌کنند و این دستاوردها چیزی جز تلاش و غیرت دینی و ملی جوانان این مرز و بوم نیست.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحریم‌های علیه ایران اسلامی گفت: تحریم‌ها هیچ اثری بر ملت و نظام اسلامی ندارد و ملت تابع امر ولایت فقیه هستند و نباید توقع داشته باشیم که هیچ سختی و تورم و مشکلی در جامعه نداشته باشیم.

انتهای پیام/آ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول