اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوسف:

نگرش دانش‌آموزان برای تحصیل در کار و دانش نیازمند تغییر است

خبرگزاری فارس: فرماندار خوسف خواستار تلاش برای تغییر نگرش جامعه و دانش‌آموزان برای تحصیل در مقطع کار و دانش شد.

نگرش دانش‌آموزان برای تحصیل در کار و دانش نیازمند تغییر است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی فرجامی‌فرد پیش از ظهر امروز در بازدید از مدارس فنی و حرفه‌ای شهرستان خوسف همزمان با نخستین روز سال تحصیلی 91-92 اظهار کرد: تحصیل دانش‌آموزان در هنرستان‌های کار و دانش از مهم‌ترین راهکارهای ایجاد اشتغال برای جوانان است.

وی خواستار تلاش برای تغییر نگرش جامعه و دانش‌آموزان برای تحصیل در مقطع کار و دانش شد.

فرماندار خوسف با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به دانش‌آموزان و مربیان به تقارن این روز با هفته دفاع مقدس اشاره کرد و این هفته را یادآور شهامت‌ها، ایثارگری‌ها و رشادت‌های دلاورمردان و رزمندگان غیور ایران اسلامی در طول هشت سال جنگ تحمیلی دانست.

فرجامی‌فرد با بیان اینکه امنیت و آرامش امروزی مرهون خون‌های پاک شهداست، خواستار حفظ ارزش‌ها و پایبندی دانش‌آموزان به آرمان‌های انقلاب اسلامی و راه امام (ره) و شهیدان شد.

وی با اشاره به وقوع بیداری اسلامی در کشورهای مسلمان آن را ثمره انقلاب اسلامی، ایستادگی ملت ایران و نتیجه خون شهدا دانست و انتشار فیلم توهین‌آمیز به ساحت پیامبر (ص) را در راستای مقابله با این روند و ایجاد تفرقه بین مسلمانان خواند که با هوشیاری ملت‌های مسلمان سبب وحدت و همدلی بیشتر خواهد شد.

فرماندار خوسف با بیان اینکه امسال نخستین سالی است که برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان خوسف به صورت مستقل انجام می‌پذیرد، خواستار اجرای منسجم‌تر برنامه‌ها و همکاری همه ارگان‌ها برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم‌های این هفته شد.

فرجامی‌فرد با اشاره به تشکیل شش کمیته تخصصی برای بزرگداشت هر چه بهتر هفته دفاع مقدس شامل کمیته پشتیبانی با مسئولیت شهرداری، کمیته تبلیغات با مسئولیت اداره تبلیغات اسلامی، کمیته رژه با مسئولیت بسیج و ارتش، کمیته نمایشگاه‌ها با مسئولیت بسیج، بنیاد شهید و آموزش و پرورش، کمیته امنیتی با مسئولیت نیروی انتظامی و کمیته روستایی عشایری با مسئولیت جهاد کشاورزی بر هماهنگی و همکاری همه ادارات و ارگان‌ها تأکید کردند.

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول