اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام‌جمعه خوسف:

استقرار ادارات در شهرستان تازه تأسیس خوسف الزامی است

خبرگزاری فارس: امام‌جمعه خوسف گفت: استقرار ادارات در شهرستان تازه تأسیس خوسف به منظور تسریع خدمت‌رسانی به مردم ضروری و الزامی است.

استقرار ادارات در شهرستان تازه تأسیس خوسف الزامی است

به گزارش خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام علیرضا حسینی ظهر امروز در جلسه شورای داری شهرستان خوسف اظهار کرد: تقوا راه رسیدن به سعادت دینوی و اخروی است.

وی ادامه داد: امام هادی (ع) می‌فرماید"هر کس تقوا پیشه کند خداوند به او عزت و هیبت ارزانی می‌دارد و هر کس که از خداوند فرمانبری داشته باشد دیگران نیز از وی فرمانبری خواهند داشت".

امام‌جمعه خوسف با بیان اینکه خداوند سرنوشت قومی را تغییر نمی‌دهد مگر آنکه خود آن قوم خواسته باشند، تصریح کرد: برای توسعه و پیشرفت هر جامعه‌ای باید کارگروهی و تلاش مضاعفی صورت گیرد و در این شهرستان محروم نیز باید مدیران پای کار بوده و بی‌وقفه تلاش کنند.

حسینی ادامه داد: بخش‌هایی که در توسعه و آبادانی این شهرستان موثر هستند باید شناسایی و تقویت شوند و بسترهای لازم در این بخش‌ها به منظور پیشرفت همه جانبه شهرستان خوسف فراهم شود.

وی، استقرار ادارات در این شهرستان تازه تاسیس را به منظور تسریع در روند خدمت‌رسانی به مردم را امری ضروری و الزامی عنوان کرد و افزود: مدیران کل خراسان جنوبی در این زمینه همکاری‌ها و اقدامات لازم را انجام دهند.

امام‌جمعه خوسف یادآور شد: در مسائل توسعه‌ای این شهرستان باید توجه و کار مضاعف و جهادگونه لحاظ شود.

حسینی اظهار کرد: در گذشته این شهرستان مردم کمتر مورد توجه قرار گرفته و به لحاظ امکانات دچار کمبود است لذا به منظور محرومیت‌زادیی و جبران کاستی‌ها در این شهرستان باید مسئولان و مدیران تلاش کنند.

* هزینه کم و راندمان حداکثری نشانه مدیریت موفق است

وی گفت: مدیر و مدیریت موفق به معنای هزینه کم و راندمان حداکثری است لذا در این شهرستان باید از حداقل‌ها نهایت استفاده، بهره‌برداری و راندمان را داشته باشیم.

امام‌جمعه خوسف تصریح کرد: البته مدیران باید توجه داشته باشند که کیفیت را فدای سرعت نکنند و با هزینه کم راندمان را بالا برده و کیفیت را افزایش دهند.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول