اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوسف خبر داد

خوسف دومین شهرستان وسیع خراسان جنوبی است

خبرگزاری فارس:‌ فرماندار خوسف گفت: خوسف با 16 هزار و 26 کیلومتر وسعت دومین شهرستان وسیع خراسان جنوبی به شمار می‌رود.

خوسف دومین شهرستان وسیع خراسان جنوبی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی فرجامی‌فرد صبح امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرای شهرستان خوسف اظهار کرد: برای توسعه و پیشرفت شهرستان خوسف باید در وهله نخست تلاش کنیم تا ادارات مختلف در این شهرستان استقرار پیدا کند و سرعت خدمت‌رسانی به مردم افزایش و روند سریعتری پیدا کند.

وی با بیان اینکه برای توسعه همه جانبه این شهرستان باید استعدادها و ظرفیت‌های بالقوه را شناسایی کنیم، ادامه داد: پس از شناسایی و معرفی استعدادها و پتانسیل‌های این شهرستان باید زیرساخت‌های لازم به منظور استفاده و بهره‌برداری حداکثری از آنها را فراهم آوریم.

*شهرستان خوسف 80 روستای بالای 20 خانوار دارد

فرماندار خوسف تصریح کرد: خوسف با 16 هزار و 26 کیلومتر وسعت دومین شهرستان وسیع خراسان جنوبی به شمار می‌رود.

فرجامی‌فرد با اشاره به اینکه این شهرستان هم‌اکنون تعداد 218 روستا و پارچه آبادی دارد، یادآور شد: بیشترین جمعیت شهرستان خوسف در روستاها ساکن هستند.

وی از وجود 80 روستای بالای 20 خانور در این شهرستان خبر داد و افزود: خوسف دارای پنج دهستان و بیش از 30 هزار نفر جمعیت است.

*خوسف باید از انزوا و سکوت اطلاع‌رسانی خارج شود

فرماندار خوسف با تاکید بر بروز شدن سایت‌های ادارات این شهرستان اظهار کرد: تمامی مدیران باید برنامه‌ها، خدمات، اقدامات، ظرفیت‌ها، ماموریت‌ها و رسالت‌های خود را در سایت‌های اداری خود مورد اطلاع‌رسانی قرار دهند.

فرجامی‌فرد از خبرنگاران و اصحاب رسانه به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسئولان یاد کرد و گفت: حضور خبرنگاران در جلسات و اطلاع‌رسانی خدمات نظام و دولت در این شهرستان بسیار ضروری است و مسئولان باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

وی یادآور شد: همانگونه که خدمات دولت توسط خبرنگاران برای اذهان عمومی مورد اطلاع‌رسانی قرار می‌گیرد باید مشکلات مردم نیز توسط اصحاب رسانه به گوش مسئولان برسد و مورد پیگیری مدیران قرار گیرد.

* مدیران اجرایی خوسف بر ساخت و سازهای غیر مجاز نظارت کنند

فرماندار خوسف با اشاره به اینکه ادارتی چون بنیاد مسکن و راه و ‌شهرسازی باید بر ساخت و سازهای غیر مجاز نظارت داشته باشند، تصریح کرد: ساخت و سازهای اصولی و قانونی به طور حتم به نفع مردم است و این مهم باید برای مردم بازگو و تبیین شود.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول