اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوسف:

اهانت به پیامبر لکه ننگی بر دامن استکبار است

خبرگزاری فارس: فرماندار خوسف با محکوم کردن انتشار فیلم غیراخلاقی و اهانت‌آمیز نسبت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) آن را لکه ننگی بر دامن استکبار خواند.

اهانت به پیامبر لکه ننگی بر دامن استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی فرجامی‌فرد ظهر امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس در جمع مدیران شهرستان خوسف ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و دهه کرامت، دفاع مقدس را نمادی از مقاومت و ایثار واقعی ملت در برابر دشمنان برشمرد.

وی ادامه داد: پیروزی رزمندگان در جنگ تحمیلی به سبب نیروی ایمان، تقوا و ولایت‌مداری بسیجیان بود و هدف از برگزاری همه ساله هفته دفاع مقدس انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید است.

فرماندار خوسف تاکید کرد: نسل جدید ما باید بداند که در دوران دفاع مقدس چه بر سر مردم این کشور آمده است.

فرجامی‌فرد با تبریک آغاز بازگشایی مدارس یادآور شد: کسانی که در جبهه‌های جنگ حضور داشتند و آن دوران را نزدیک حس کردند باید آن وقایع را برای دانش‌آموزان در مدارس بازگو کنند.

وی تصریح کرد: امروز دشمن از طریق جنگ نرم در پی تخریب جوانان این مرز و بوم است و می‌توانیم با بازگویی خاطرات دوران دفاع مقدس برای نسلی که این دوران را ندیده‌اند کمک خوبی به جوانان کنیم.

فرماندار خوسف دوران دفاع مقدس را یکی از ثمرات اصلی نظام اسلامی در ایران دانست و گفت: این دوران سند افتخار ملت آزاده ایران است.

فرجامی‌فرد با محکوم کردن انتشار فیلم غیراخلاقی و اهانت‌آمیز نسبت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) آن را لکه ننگی بر دامن استکبار دانست و مبارزه با آن را سبب همدلی و وحدت مسلمانان برشمرد.

انتهای پیام/آ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول