اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوسف:

مدیران در هزینه‌کرد اعتبارات انضباط مالی را رعایت کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار خوسف گفت: تمامی مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان خوسف باید در هزینه کردن اعتبارات انضباط مالی را رعایت کنند.

مدیران در هزینه‌کرد اعتبارات انضباط مالی را رعایت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی فرجامی‌فرد صبح امروز در بازدید از ادارات شهرستان خوسف اظهار کرد: یکی از راه‌های محقق شدن اقتصاد مقاومتی مصرف بهینه و جلوگیری از هدر رفت منابع مختلف است.

وی با بیان اینکه صرفه‌جویی و استفاده بهینه شاخص مهمی برای افزایش تولید ملی است، تصریح کرد: با مدیریت مصرف و جلوگیری از اسراف می‌توانیم به شعار تولید ملی و اقتصاد مقاومتی جامه عمل بپوشانیم.

*مدیران باید مدیریت مصرف و هزینه داشته باشند

فرماندار خوسف ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان هم‌اکنون به لحاظ اعتباری در وضعیت خوبی قرار ندارند از این رو باید مدیران مدیریت مصرف و هزینه داشته باشند.

فرجامی‌فرد افزود: همچنین تمامی مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید در هزینه کردن اعتبارات نظم و انضباط را رعایت کنند.

وی یادآور شد: باید با کمترین اعتبارات و امکانات راندمان و کیفیت کارها و برنامه‌های این شهرستان را افزایش دهیم و این نیازمند نظارت بر هزینه‌کرد بودجه و رعایت انضباط مالی است.

*سیستم حضور و غیاب در ادارات خوسف راه‌اندازی شود

فرماندار خوسف اظهار کرد: برای حاکم شدن و حاکم کردن نظم اداری در محیط‌های اداری باید سیستم حضور و غیاب فعال باشد و مدیران شهرستان نیز باید این سیستم را در ادارات راه‌اندازی کنند.

فرجامی‌فرد گفت: تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان از قبیل آب فاضلاب شهری و روستایی، گاز، مخابرات و برق باید با هماهنگی بیشتر با همدیگر اقدام به اجرای پروژه کرده و بعد از حفاری خیابان‌ها و کوچه‌ها به منظور خدمت‌رسانی به مردم حفاری‌ها را پر کرده و سریعا محل‌های حفاری شده را آسفالت کنند.

وی از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان خواست در مواقع سفر مدیران کل خراسان جنوبی و یا مسئولان وزراتخانه‌های مطبوع خود هماهنگی‌های لازم را با فرماندار و فرمانداری داشته باشند.

*فلسفه وجودی مدیر خدمت‌رسانی به مردم است

فرماندار خوسف با بیان اینکه امروزه مسئولان نظام افتخار این را دارند که در این برهه از زمان و در جامعه اسلامی به مردم خدمت می‌کنند، تصریح کرد: فلسفه وجودی مدیران و مسئولان خدمت بی‌منت و صادقانه به مردم است.

فرجامی‌فرد یادآور شد: تمامی مسئولان به واسطه همین مردم دارای مقام و پست شدند و باید به مردم خدمت‌رسانی کنند.

وی افزود: رفع گرفتاری‌های مردم، برخورد تواضع‌آمیز و شایسته با ارباب رجوع، رعایت اخلاق اداری و پیگیری‌های مستمر به منظور حل مشکلات مردم باید در دستور کار تمامی مدیران این شهرستان قرار گیرد.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول