اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی:

شناسنامه ترافیکی شهرستان خوسف تهیه شود

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: شناسنامه ترافیکی شهرستان خوسف باید بر اساس نیازها، ظرفیت‌ها و منابع موجود تهیه شود.

شناسنامه ترافیکی شهرستان خوسف تهیه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید کاظم اولیایی عصر امروز در نخستین جلسه شورای هماهنگی ترافیکی شهرستان خوسف ضمن تسلیت ایام محرم اظهار کرد: همزمانی و تقارن این جلسه با هفته امر به معروف و نهی از منکر را باید به فال نیک گرفت.

وی ادامه داد: تلاش‌های مجموعه راهنمایی و رانندگی و پلیس‌راه در حقیقت مصداق بارز امر به معروف و نهی از منکر است.

معاون امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: همین تذکر و توصیه ماموران پلیس‌راه به مردم در حقیقت نمونه‌ای از امر به معروف و نهی از منکر است که رعایت مسائل ایمنی توسط مردم از بروز تصادفات و خسارات جانی و مالی جلوگیری به عمل می‌آورد.

اولیایی با اشاره به اینکه مشکلات ترافیکی در مرکز استان و تبع آن در شهرستان تازه تاسیس خوسف نیز وجود دارد، تصریح کرد: برخی از مشکلات ترافیکی با نشست‌ها و پیگیری‌های چند اداره و نهاد مربوطه حل شدنی است اما برخی از مشکلات نیاز به بررسی و کنکاش بیشتری دارد که باید به طور تخصصی مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

وی افزود: موانع و مشکلات مردم در تمامی زمینه‌ها به ویژه مباحث ترافیکی باید به صورت یک بسته جامع و کامل با در نظر گرفتن شرایط، راهکارهای ارائه شده و منابع موجود توسط مسئولان مربوطه پیگیری و برطرف شود.

معاون امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه شناسنامه ترافیکی شهرستان خوسف باید بر اساس نیازها، ظرفیت‌ها و منابع موجود تهیه شود، اظهار کرد: بر طرف کردن مشکلات ترافیکی باید به طور تخصصی و کارشناسی شده انجام شود و دارای بازخورد درازمدت باشد.

اولیایی ادامه داد: با توجه به اینکه این شهرستان در گذشته بخش بوده باید تمام مصوبات شورای فرعی هماهنگی ترافیکی خوسف مجدد مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد و مصوباتی که با نقص اجرای شده باید نواقص آنها برطرف شود.

انتهای پیام/آ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول