اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوسف:

دشمنان از تفکر و روحیه بسیجی ملت ایران در هراس هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار خوسف گفت: دشمنان اسلام و قرآن امروزه از ولایت‌مداری، اسلام‌محوری، تفکر و روحیه بسیجی ملت هراس دارند.

دشمنان از تفکر و روحیه بسیجی ملت ایران در هراس هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی فرجامی‌فر در نخستین یادواره شهدای روحانی و دانش‌آموز شهرستان خوسف ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار کرد: نوجوانان و جوانان در هشت سال دفاع مقدس نقش تعیین‌‌کننده و مهمی را ایفا کردند.

وی ادامه داد: 36 هزار دانش‌آموز شهید و هزاران جانباز و آزاده نوجوان و جوان نشان‌دهنده غیرت ملی، شجاعت، پایبندی به اصول اسلامی و ولایت‌مداری نسل جوان است.

فرماندار خوسف با بیان اینکه شهدا درس آزادگی، ولایت‌پذیری، ایثار و شهادت را به آیندگان آموختند، تصریح کرد: وجود رزمندگان جوانی با سنین کم از قبیل شهید حسین فهمیده این پیام را می‌رساند که ملت همیشه باید در خط انقلاب و ولایت حرکت کرده و از ارزش‌های اسلامی حراست و پاسداری کنند.

*حماسه‌آفرینی شهید فهیده یک شگفتی در تاریخ انقلاب اسلامی است

فرجامی‌فر از حماسه‌آفرینی شهید حسین فهمیده به عنوان یک شگفتی و حرکت بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: به همین دلیل بود که امام خمینی(ره) از وی به عنوان رهبر ملت و امت یاد کردند و فرموند«رهبر ما همان طفل 13 ساله‌ای است که نارنجک به کمر بست و زیر تانک دشمن رفت».

وی یادآور شد: شجاعت، روحیه بسیجی، اعتقاد و اخلاص شهید فهمیده و فهمیده‌ها بود که امروز ایران اسلامی در اوج عزت، اقتدار و امنیت قرار دارد.

فرماندار خوسف با اشاره به اینکه نسل جوان باید از شهید فهیمده و سیره عملی این شهید الگوبرداری کنند، گفت: ترویج و تبیین فرهنگ شهادت و تقویت روحیه بسیجی یکی از نیازهای مبرم جامعه امروز محسوب می‌شود.

فرجامی‌فرد یادآور شد: دشمنان اسلام و قرآن امروزه از ولایت‌مداری، اسلام‌محوری، تفکر و روحیه بسیجی ملت هراس دارند.

*خوسف 13 شهید دانش‌آموز را تقدیم انقلاب کرده است

وی اضافه کرد: دانش‌آموزان و نسل جوان باید بدانند که این انقلاب به بها نه به بهانه به دست آمده است و برای تثبیت و بقای انقلاب اسلامی باید در هر برهه از زمان ادامه‌دهنده واقعی راه شهدا باشند و از خون شهیدان و آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی پاسداری کنند.

فرماندار خوسف اظهار کرد: شهرستان خوسف 13 شهید دانش‌آموز را تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است.

فرجامی‌فر با بیان اینکه جنگ تحمیلی فرصتی مناسب برای حوزه‌های علمیه و روحانیت به منظور نشر و تبلیغ بیشتر ارزش‌های اسلامی بود، تصریح کرد: روحانیت در هشت سال دفاع مقدس ضمن جهاد عملی در حقیقت به تقویت اعتقادات و باورهای دینی مردم و رزمندگان اسلام پرداختند.

وی ادامه داد: روحانیون در پشت جبهه‌های حق علیه باطل نیز رسالت خطیر خود را در راستای آگاه‌سازی افکار عمومی و دعوت به اهداف مکتب اسلام، سبب تشویق مردم و نیروهای انقلابی برای حضور در جبهه‌های نور شدند.

*روحانیون پرچمداران دین مبین اسلام هستند

فرماندار خوسف، روحانیون را پرچمداران دین مبین اسلام و ناشران اندیشه و ارزش‌های دینی عنوان کرد.

فرجامی‌فر یادآور شد: عالمان دینی در طول تاریخ مدافعان اسلام، آزادی، استقلال، وحدت، اسلام‌خواهی و تمامیت ارضی بودند.

وی اظهار کرد: در این برهه از زمان و با توجه به جنگ نرم و تهاجمات فرهنگی دشمنان نقش روحاینت برای روشنگری و هدایت افراد جامعه اسلامی به صراط و خط دین بسیار مهم و البته خطیر است.

انتهای پیام/ح10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول