اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی:

1.5 میلیارد ریال برای ارتقای دامپزشکی خوسف و زیرکوه هزینه شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی گفت: بیش از 1.5 میلیارد ریال برای ارتقای شبکه‌های دامپزشکی خوسف و زیرکوه هزینه شد.

1.5 میلیارد ریال برای ارتقای دامپزشکی خوسف و زیرکوه هزینه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی، محمدعلی رضایی در دیدار با فرماندار زیرکوه اظهار کرد: با توجه به ارتقای بخش‌های خوسف و زیرکوه به شهرستان، پست‌های دامپزشکی این شهرستان‌ها به شبکه ارتقا یافت.

وی با اشاره به به‌کارگیری نیروی انسانی فنی و متخصص در این شبکه‌ها از جمله جذب و استقرار دامپزشک افزود: 950 میلیون ریال اعتبار در زیرکوه و 600 میلیون ریال در خوسف برای خرید خودرو، تجهیزات و اقلام فنی، لوازم اداری، نهاده‌های دامی، احداث و راه‌اندازی سردخانه هزینه شده است.

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی هدف از تجهیز و ارتقای شبکه‌های دامپزشکی را افزایش سطح شاخص‌های بهداشتی و خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به مردم عنوان کرد.

فرماندار شهرستان زیرکوه نیز بی‌توجهی به بهداشت دام را خطری برای جامعه انسانی دانست و افزود: دام‌های آلوده به بیماری می‌توانند هزینه‌های بسیار سنگینی را به اقتصاد خراسان جنوبی تحمیل کنند.

فرهاد فلاحتی، اقدامات دامپزشکی در زمینه واکسیناسیون دام‌ها و نظارت بر فرآورده‌های خام دامی را مهم ارزیابی کرد و گفت: این فعالیت‌ها سبب تولید گوشت و لبنیات بهداشتی و سالم می‌شود.

امام جمعه زیرکوه نیز دامپزشکی را یکی از ادارات کلیدی زیرکوه دانست و از سرعت عمل مسئولان دامپزشکی خراسان جنوبی در تجهیز و ارتقای شبکه دامپزشکی به عنوان نخستین اداره در سطح این شهرستان تقدیر کرد.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول