اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قزوین:

اوقاف در زمینه وقف گام‌های مؤثری برداشته است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر قزوین گفت: اداره اوقاف و امور خیریه توانسته گام‌های مؤثری در زمینه وقف بردارد.

اوقاف در زمینه وقف گام‌های مؤثری برداشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین صبح امروز در دیدار عبدالرضا عابد قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور که در دفتر امام جمعه قزوین برگزار شد، اظهار کرد: اداره اوقاف و امور خیریه توانسته گام‌های مؤثری و خوبی در زمینه وقف بردارد.

وی با اشاره به موقوفات در کشور و در استان قزوین خاطرنشان کرد: در کشور و در این استان نیز افرادی مؤمن و متعهد وجود دارند که برای آخرت همچنین گام برداشتن در راه رضای خدا، املاک خود را وقف کرده که برکات فراوانی در بر خواهد داشت.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه هم‌اکنون بعضی املاک و مدارس در مالکیت شخصی افراد هستند،‌ افزود: در استان قزوین مدارس قدیمی وجود دارد که روزی در این مدارس عالمان برجسته‌ای وجود داشته و توانستند از خود آثار ممتازی و شاگردانی به یادگار بگذارند.

باریک‌بین ادامه داد: در مدارس قدیمی به خاطر بی‌توجهی، افرادی بخشی از این مدارس را به تصرف خود درآورده که باید اداره اوقاف با همکاری اداره میراث فرهنگی بتوانند این مدارس قدیمی را احیا و بازسازی کنند.

این مسئول با قدردانی از اداره‌کل اوقاف در زمینه پیگیری موقوفات در این استان بیان کرد: با مدیریت حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی و مجموعه اداره‌کل اوقاف در زمینه موقوفات و وقف در استان قزوین اقدامات خوبی شده است که باید این تلاش‌ها در راستای رضای خدا و خدمت‌گذاری خالصانه به مردم افزایش پیدا کند.

در ابتدای این دیدار عبدالرضا عابد قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گزارشی در زمینه وقف و موقوفات در کشور و در این استان ارایه کرد.

انتهای پیام/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول