اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف همدان خبر داد

کسب 5 مدال توسط کاروان ورزشی اوقاف همدان در کشور

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان از کسب پنج مدال کاروان ورزشی اوقاف استان در سومین جشنواره ورزشی وقف خبر داد.

کسب 5 مدال توسط کاروان ورزشی اوقاف همدان در کشور

حجت‌الاسلام محمد صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به اینکه نشاط، سلامتی و تندرستی لازمه یک جامعه سالم و پویا است، اظهار داشت: فراهم آوردن عرصه رقابت‌های ورزشی یکی از مؤثرترین راه‌های توسعه و گسترش فعالیت‌های ورزشی در بین کارکنان، اصحاب وقف و خانواده‌های آنان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه سومین جشنواره فرهنگی ورزشی وقف از هفتم تا چهاردهم مهر ماه در استان گیلان در هفت رشته فوتسال، والیبال، تیراندازی، شنا، دو و میدانی، پینگ‌پنگ و آمادگی جسمانی در دو مقطع خواهران و برادران برگزار شد، افزود: کاروان ورزشی اوقاف استان در شش رشته و به تعداد 40 نفر در این دوره از مسابقات شرکت کردند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان گفت: زهرا شیرزادی و همچنین سجاد پناهی در سومین جشنواره ورزشی وقف موفق به کسب مقام نخست رشته شنا شدند و احمد بادامی در رده سنی بالای 40 سال در رشته شنا (کرال سینه) موفق به کسب مدال نقره این دوره از مسابقات شد.

وی تصریح کرد: در رشته دو و میدانی محمدمهدی ظاهری و حسین ایمانی به ترتیب دوم و سوم شدند.

صالحی خاطرنشان کرد: کاروان ورزشی اوقاف استان همدان در سال گذشته موفق به کسب چهار مدال در رشته‌های شنا، دو و میدانی و تیراندازی شده بود.

وی در پایان سخنان خود امر توجه به تندرستی و ورزش‌های همگانی و انفرادی را گامی مؤثر در راستای ارتقای توان نیروی کار دانست و گفت: کارمندان ادارات با روی آوردن به ورزش‌های مختلف می‌توانند موجبات شادی و نشاط را در مجموعه کاری خود فراهم آورند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول