اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی:

ساختار اداره کل اوقاف خراسان جنوبی تغییر می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل اوقاف خراسان جنوبی گفت: براساس ابلاغ سازمان اوقاف کشور ساختار اداره کل اوقاف استان با هدف ارتقای بهره‌وری موقوفات تغییر می‌کند.

ساختار اداره کل اوقاف خراسان جنوبی تغییر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد‌طاهر گرایلی اظهار کرد: این مجموعه دارای حجم گسترده فعالیت‌های متنوع فرهنگی و دینی است.

وی با اشاره به تصویب ساختار جدید سازمان اوقاف در هیئت دولت افزود: همه مدیران، معاونان و همکاران باید برای حسن اجرا و تسریع در اجرای ساختار جدید آمادگی لازم را داشته باشند. 

مدیر‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی، فلسفه ساختار جدید را تحول و ارتقای سطح بهره‌وری موقوفات دانست و تصریح کرد: با اجرای دقیق و به موقع ساختار جدید در اوقاف می‌توانیم در آینده نزدیک شاهد رشد روزافزون فعالیت‌ها، گسترش برنامه‌ها و تحرک و پویایی همه بخش‌های اوقاف در خراسان جنوبی باشیم. 

گرایلی تهیه و تصویب ساختار جدید سازمان اوقاف و امور خیریه را اقدامی مهم ارزیابی و تصریح کرد: از سال 63 تاکنون در این‌باره اقدامی انجام نشده بود که مسئولان سازمان اوقاف پس از تلاش آن را به سرانجام رساندند.

وی با تأکید بر اینکه همه بخش‌های اداره کل باید برنامه‌محوری را در رأس فعالیت‌ها قرار دهند، اضافه کرد: منویات و تأکیدات مقام معظم رهبری باید در رأس فعالیت‌ها و اولویت‌های اوقاف باشد و همه مدیران، معاونان و اصحاب وقف برای اجرایی شدن این فرمایشات که در متن برنامه‌ها گنجانده شده است تلاش مضاعف به خرج دهند.

مدیر‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی، یکی از وظایف کارکنان را جلب اعتماد مردم به اداره اوقاف برشمرد و گفت: باید اعتماد مردم به این دستگاه جلب شود تا متمکنان جامعه با اعتماد اموال خود را وقف کنند و این امر به اعمال و ارتباط ما با مردم برمی‌گردد.

وی تعاون و همکاری را لازمه تحقق برنامه‌ها دانست و افزود: حرکت و تکاپوی مدیران و کارکنان اوقاف در فعالیت‌های جمعی باید بر مدار تعاون، همکاری متقابل و هم‌پوشانی باشد و از ناهماهنگی‌ها، تک‌روی و تضعیف مجموعه‌های یکدیگر بپرهیزند.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول