اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اوقاف همدان خبر داد

مشارکت 3726 نفر در طرح نشاط معنوی اوقاف همدان

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه همدان از مشارکت 3 هزار و 726 نفر در طرح نشاط معنوی امسال در استان همدان خبر داد.

مشارکت 3726 نفر در طرح نشاط معنوی اوقاف همدان

حجت‌الاسلام محمد احمدوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان تعداد کل پایگاه‌های تشکیل شده در طرح نشاط معنوی امسال در استان را 35 پایگاه عنوان کرد.

وی با اشاره به تعداد ثبت‌نام شدگان در طرح نشاط معنوی تصریح کرد: در مقطع ابتدایی 667 نفر دختر و 819 نفر پسر، در مقطع راهنمایی 600 نفر دختر و 500 نفر پسر، در مقطع دبیرستان یک هزار و 107 نفر دختر و 508 نفر پسر و در مقطع بزرگسالان نیز 250 نفر دختر و 275 نفر پسر در این طرح شرکت کرده‌اند.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیان اینکه تعداد مبلغان اعزامی از قم در طرح نشاط معنوی تابستانی امسال 15 نفر بوده، افزود: مبلغان بومی و فعال در طرح نیز 15 نفر بودند که جمعاً 30 نفر مبلغ در سطح استان اعزام شده‌اند.

وی با بیان اینکه تعداد دانشجویان اعزامی به این طرح از دانشگاه علوم و معارف قرآن با حکم رسمی از معاونت فرهنگی 9 نفر است، گفت: هفت نفر از این تعداد مربی زن و دو نفر مربی مرد بوده است.

احمدوند با بیان اینکه تعداد مربیان بومی غیرروحانی فعال در طرح نشاط معنوی در استان همدان 26 نفر زن و 12 نفر مرد بوده، خاطرنشان کرد: تعداد پایگاه‌های اجرای طرح یک‌روزه نیز 10 پایگاه بوده است.

وی در پایان سخنانش تعداد اردوهای آموزشی تفریحی برگزار شده در استان در قالب این طرح را هفت مورد عنوان کرد و گفت: هزینه‌ اجرای این طرح در سطح استان همدان 20 میلیون تومان بوده که از محل نذورات بقاع متبرکه و موقوفات استان تأمین شده است.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول