اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف مازندران:

برترین‌های مسابقات قرآنی اوقاف مازندران معرفی شدند

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: نفرات برتر مرحله استانی مسابقات مدیحه‌سرایی، هم‌خوانی قرآن کریم، اذان و ابتهال اوقاف و امور خیریه مازندران در بخش آقایان و بانوان معرفی شدند.

برترین‌های مسابقات قرآنی اوقاف مازندران معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، حجت‌الاسلام سیف‌‌الله سهرابی در مراسم اختتامیه این مراسم که در سقاخانه انارمرز و امامزاده سید رضا (ع) جویبار برگزار شد، اظهار داشت: قاریان و حافظان قرآن خود بهترین نمونه مبلغ قرآن کریم‌ هستند و خدمت به این قشر از جامعه می‌تواند بازوی محکمی برای اوقاف باشند تا وقف را تبلیغ کنند و از جمله برکات وقف هم برگزاری این مسابقات است.

وی با اشاره به اهمیت تمسک جستن به قرآن بیان کرد: اگر بخواهیم در این دنیا طوری حرکت کنیم که سیر صعودی داشته و پیشرفت کنیم باید به قرآن کریم و اهل بیت (ع) تمسک بجوییم.

سهرابی با اشاره به اینکه این مسابقات مقدمه‌ای برای دلدادگی به قرآن است، خاطرنشان کرد: کسی که در این مسیر قرار دارد باید خدا را شکرگزار باشد و قرارگیری در این مسیر جز با نان حلال و تربیت خانوادگی درست میسر نشده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران افزود: در این دوره از مسابقات 12 گروه مدیحه‌سرایی برادر و 13 گروه مدیحه‌سرایی خواهر و 26 موذن برادر و 15 مبتهل برادر و خواهر با یکدیگر به رقابت پرداختند و در مجموع این مسابقات 216 در دو بخش خواهران و برادران شرکت کردند.

*معرفی نفرات برگزیده

در این مسابقات مصطفی قاسمی از قائمشهر، یاسر نوری از ساری و سید میلاد علیجان‌زاده از بابل در رشته ابتهال به ترتیب رتبه اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته ابتهال خواهران رقیه رضایی از ساری، زاهده سیار از آمل و حنانه ذبیح‌الله نژاد از بابل رتبه اول تا سوم را به دست آوردند.

در رشته اذان زیر 16 سال سجاد علیزاده قاسمی از بابل، مهدی شالیکار از بابلسر و فرزان شاه‌منصوری از تنکابن به ترتیب رتبه اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته اذان بالای 16 سال مصطفی حیرتی از بهشهر، صادق طویرسیاری از بابلسر و سید محمد کاظم قاسمی از ساری اول تا سوم شدند.

در رشته مدیحه‌سرایی و هم‌خوانی قرآن کریم در بخش برادران گروه طاها از ساری، گروه فاطر از بابل و گروه بنی‌فاطمه از ساری اول تا سوم شدند.

در گروه مدیحه‌سرایی و هم‌خوانی قرآن کریم در بخش خواهران گروه نسیم رحمت از بابلسر، بضعة‌النبی از بابل و گروه فاطمه نورالهدا از آمل حائز رتبه اول تا سوم شدند.

انتهای پیام/آ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول