اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان‌و‌بلوچستان خبر داد

حمایت اوقاف از اعضای تیم ملی جوجیتسوی سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان‌وبلوچستان گفت: اداره کل اوقاف سیستان و بلوچستان از اعضای تیم ملی جوجیتسوی استان در اعزام به فستیوال مسابقات جهانی حمایت می‌کند.

حمایت اوقاف از اعضای تیم ملی جوجیتسوی سیستان‌وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام منصور هاشمی در دیدار با اعضای تیم ملی جوجیتسوی استان (یکی از شاخه‌های تکواندو) اظهار داشت: وظیفه ما حمایت همه جانبه از جوانان به ویژه ورزشکاران استان است.

وی افزود: با حمایت از قشر جوان و ورزشکار جامعه، می‌توان طلیعه سلامتی و امید را در جامعه طنین‌انداز کرد و ورزشکاران که بخشی از الگوهای هر جامعه هستند نیز می‌توانند پیام ما را بیشتر در جامعه گسترش دهند.

مدیرکل اوقاف سیستان و بلوچستان بیان داشت: امید داریم با حمایت از اعضای تیم ملی، شاهد درخشش در مسابقات و رقابت‌های پیشرو بوده و با تبلیغ و معرفی وقف توسط قشر ورزشکار حرکتی نو و پویا را در نهادینه‌کردن این سنت حسنه داشته باشیم.

بر پایه این گزارش: امیر مومن پیراسته و وحید مهران‌پور از اعضای تیم ملی تکواندو رشته جوجیتسوی استان هستند که قرار است با مربیگری مجید پیراسته در فستیوال جهانی ورزش‌های رزمی با نام اداره کل اوقاف سیستان و بلوچستان حضور داشته باشند.

این مسابقات قرار است 28 مهرماه در کیش برگزار شود.

از عنوان‌های کسب شده توسط جوجیتسوکاران سیستان و بلوچستانی می‌توان به کسب عنوان قهرمانی در مسابقات کشوری اسفند 90، نایب قهرمانی مسابقات کشوری شهریور اراک و نایب قهرمانی مسابقات انتخابی تیم ملی جوجیتسو در اصفهان نام برد.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول