اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر عمران اوقاف همدان خبر داد

تصویب 2.9 میلیارد تومان برای پروژه اوقاف در همدان

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر عمران اداره کل اوقاف و امور خیریه همدان از تصویب 2 میلیارد و 966 میلیون تومان اعتبار دولتی برای 39 پروژه اوقاف و امور خیریه استان همدان خبر داد.

تصویب 2.9 میلیارد تومان برای پروژه اوقاف در همدان

رضا عبدالوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برنامه‌های عمرانی اوقاف و امور خیریه اظهار کرد: عملیات اجرایی پروژه طرح جامع امامزاده اسماعیل(ع) فامنین از اواخر شهریور ماه امسال آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه نقشه طرح جامع بقعه متبرکه امامزاده اسماعیل(ع) فامنین تهیه شده است، افزود: اجرای این طرح با همکاری شهرداری این شهر انجام می‌شود.

مسئول دفتر عمران اداره کل اوقاف و امور خیریه همدان تصریح کرد: از دیگر پروژه‌هایی که در برنامه اجرای طرح جامع قرار دارد، بقعه امامزاده قاسم(ع) روستای حیدره بالای شهر همدان است.

وی با بیان اینکه عملیات فونداسیون این طرح اجرایی شده، افزود: عملیات قالب‌بندی آن نیز آغاز شده و پیشرفت فیزیکی آن در حال حاضر حدود 20 درصد است.

عبدالوند در بخش دیگری از سخنانش به اعتبارات دولتی در زمینه اجرای طرح‌های عمرانی اوقاف استان همدان اشاره کرد و گفت: اعتبار مصوب کلی در استان برای 39 پروژه اوقاف استان همدان 29 هزار 663 میلیون ریال معادل 2 میلیارد و 966 میلیون تومان است که از این اعتبار تاکنون یک میلیارد و 349 میلیون و 300 هزار تومان اختصاص یافته است.

مسئول دفتر عمران اداره کل اوقاف و امور خیریه همدان اعتبار عنوان شده را مربوط به تعمیر و تجهیز ادارات شهرستان اوقاف، تجهیز اماکن مذهبی در سطح شهرستان‌های استان و مصلی‌ها بیان کرد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول