اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اوقاف همدان خبر داد

سهمیه 30 هزار نفری اوقاف همدان در مسابقات قرآنی امسال

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه همدان سهمیه 30 هزار نفری اداره کل اوقاف و امور خیریه در مسابقات قرآنی امسال خبر داد.

سهمیه 30 هزار نفری اوقاف همدان در مسابقات قرآنی امسال

حجت‌الاسلام محمد احمدوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته‌های این مسابقات در رشته‌های مختلف قرآنی مانند حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم و در رده‌های سنی خردسال و بزرگسال توسط اوقاف، این حرکت را گامی مؤثر در راستای ترویج مفاهیم و فرهنگ قرآنی در کشور قلمداد کرد.

وی قرآن را کتاب هدایت بشریت دانست و گفت: در همه دوران به ویژه در زمان‌های سختی بشر تنها راه رهایی، تمسک به قرآن و یاری جستن از مفاهیم و تعابیر اصیل این کتاب الهی است.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان با استناد به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم اهمیت دادن بیش از پیش به بحث قرآن و قرآن‌آموزی، این هدف را در راستای تعالی و بیمه شدن جامعه در برابر هجمه‌های دشمنان دانست.

وی در بخش دیگری از سخنانش از کسب رتبه سوم کشوری همدان در مسابقات قرآن کریم خبر داد و گفت: با توجه به یک‌میلیون و 674 هزار و 595 نفر جمعیت تقریبی استان توانستیم 43 درصد از سهمیه مسابقات قرآنی را در استان محقق کنیم.

احمدوند با بیان اینکه سهمیه اوقاف استان همدان در بحث مسابقات قرآنی در سال گذشته 23 هزار و 900 نفر بود، تصریح کرد: در سال گذشته توانستیم 10 هزار و 503 نفر را در مسابقات قرآن کریم مشارکت دهیم.

وی در پایان سخنانش با بیان اینکه سهمیه امسال استان همدان در بحث مسابقات قرآن 29 هزار و 875 نفر است، ابراز کرد: امید داریم تا مرز 35 هزار نفر را در مسابقات امسال قرآن کریم استان همدان با مشارکت مردم و حمایت مسئولان امر محقق کنیم.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول