اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف مازندران خبر داد

استقرار هیئت بازرسی در اوقاف مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از استقرار هیئت اعزامی از بازرسی کل استان در این اداره کل خبر داد.

استقرار هیئت بازرسی در اوقاف مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف مازندران، حجت‌الاسلام سیف‌الله سهرابی گفت: در راستای تحقق اصل 174 قانون اساسی و به منظور نظارت بر حسن اجرای امور و اجرای صحیح قانون و به استناد اختیارات ماده 2 قانون تشکیلات سازمان بازرسی کل کشور، هیئت از بازرسی کل استان مازندران به سرپرستی جمشید یداللهی در این اداره کل استقرار یافت.

وی افزود: این هیئت از تاریخ 17 مهر ماه در این اداره کل استقرار و تا 18 آبان ماه به بازرسی امور انجام شده این اداره کل در سال‌های 89 و 90 می‌پردازد.

مدیرکل اوقاف مازندران هدف از این بازرسی را بررسی چشم‌انداز، ظرفیت، اهداف و برنامه، بررسی کم و کیف، اجرای ماموریت‌های سازمانی، بررسی میزان رضایت‌مندی مردم، شناسایی و مقابله با سوء جریانات و مفاسد اداری و مالی، تقویت قانون‌مداری و کارآمدی در نظام اداری کشور و سایر محورهای بازرسی اعلام کرد.

*معرفی سرپرست اوقاف لاریجان 

سهرابی همچنین از معرفی سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه لاریجان خبر داد و خواستار همکاری مسئولان و مردم با اوقاف لاریجان برای احیای موقوفات و سر و سامان دادن امامزادگان شد.

سهرابی تصریح کرد: آنچه که برای انسان‌ها باقی می‌ماند عمل خالص برای خداوند متعال است.

وی افزود: استحکام ایمان در وجود انسانی خیرات و مبرات را برای انسان به دنبال دارد و امروز دشمنان اسلام هر دری را می‌کوبند تا اسلام و دین را از ما بگیرند و ایستادگی و مقاومت و دفاع در مقابل دشمنان مورد تأکید ائمه معصومین (ع) است.

این مسئول استانی با اشاره به اهمیت وقف و موقوفات گفت: جایگاه وقف و موقوفات در اسلام بالاست و انسان با وقف کردن جاوید می‌ماند و وقف احسانی بزرگ است که ماندگاری انسان در طول تاریخ را تثبیت می‌کند.

مدیرکل اوقاف مازندران اصحاب وقف و کارکنان اوقاف را به عنوان پیشقراولان این عرصه دانست و افزود: در زمینه ترویج فرهنگ وقف و حفظ و احیاء موقوفات و سر و سامان دادن امامزادگان نیاز به همراهی تمام مسئولان و مردم دارد.

سهرابی وقف را مهم‌ترین باقیات الصالحات برای انسان‌ها دانست و ادامه داد: با وقف کردن انسان دنیا و آخرت خود را تضمین می‌کند.

وی در پایان حجت‌الاسلام رمضان شجاعی را به عنوان سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه لاریجان منصوب کرد.

انتهای پیام/آ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول