اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بازرسی بر عملکرد اوقاف و امور خیریه اصفهان:

تمام فعالیت‌های اوقاف اصفهان برنامه‌محور است

خبرگزاری فارس: مسئول بازرسی بر عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: در حال حاضر تمام فعالیت‌های اوقاف و امور خیریه استان برنامه‌محور و مبتنی بر برنامه‌های پنج‌ساله است.

تمام فعالیت‌های اوقاف اصفهان برنامه‌محور است

مجید معمارمنتظرین امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: بر اساس برنامه پنج‌ساله تدوین شده در سازمان اوقاف و امور خیریه کشور تمام مجموعه‌های فعال در ادارات اوقاف استان از برنامه‌های پنج‌ساله برخوردار شده‌اند که فعالیت‌های آنها باید مبتنی بر این برنامه‌ها باشد.

وی اضافه کرد: با توجه به این موضوع فعالیت تمام کارکنان و نیرو‌های ادارات اوقاف و امور خیریه استان هر ماه مورد بررسی قرار می‌گیرد و در حال حاضر تمام این افراد براساس برنامه‌های تدوین شده برای آنها در راستای اهداف و رویکرد‌های اوقاف و امور خیریه حرکت می‌کنند.

مسئول بازرسی بر عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر تمام فعالیت‌های اوقاف و امور خیریه استان برنامه‌محور و مبتنی بر برنامه‌های پنج‌ساله است.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های مجموعه بازرسی بر عملکرد و رسیدگی به شکایات اوقاف بازرسی برنامه‌محور است، اضافه کرد: با توجه به این موضوع بازرسان در تمام ادارات اوقاف شهرستان‌های استان از نیرو‌های موجود در این ادارات در بخش‌های مختلف تشکیل شده‌اند.

معمارمنتظرین با بیان اینکه این افراد عملکرد کارکنان را بر اساس برنامه‌های تدوین شده برای هر یک از بخش‌های این ادارات از جمله از امور اوقافی و فرهنگی بازرسی می‌کنند، تاکید کرد: مجموعه بازرسی با توجه به عملکرد مدیران و کارکنان اوقاف هر ماه افراد برتر در حوزه‌های مختلف را شناسایی و به سایر کارکنان و مدیران معرفی می‌کنند.

وی افزود: همچنین مجموعه بازرسی بر عملکرد اوقاف تمام شکایات صورت گرفته از ادارات اوقاف استان را بررسی می‌کند و به تمام آنها رسیدگی می‌کند.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول