اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اوقاف دماوند خبر داد

ثبت 3 هزار و 500 موقوفه دماوند در سامانه جامع اوقاف

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دماوند از ثبت پرونده 3 هزار و 500 موقوفه دماوند در سامانه جامع اوقاف کشور خبر داد.

ثبت 3 هزار و 500 موقوفه دماوند در سامانه جامع اوقاف

حجت‏الاسلام مهدی زینعلی در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: سازمان اوقاف و امور خیریه نیز همچون سایر نهادهای جمهوری اسلامی، به‏روزرسانی اتوماسیون اداری خود را در دستور کار خود قرار داده است.

وی ادامه داد: از این رو سامانه جامع ثبت موقوفات کشور توسط این نهاد راه‏اندازی شد که این سامانه جدید، شهرستان دماوند را نیز در بر می‏گیرد.

زینعلی اضافه کرد: با استفاده از این سامانه اجرای امور از طریق بایگانی پرونده‏های اداری و به سبک قدیم برچیده شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دماوند افزود: بدین ترتیب احتمالاتی نظیر جابه‏جایی‏های اوراق و یا مفقود شدن احتمالی پرونده‏های موقوفات به حداقل خود می‏رسد.

وی ادامه داد: در حال حاضر مجموعه اوقاف و امور خیریه شهرستان دماوند با پیوستن به این سامانه کشوری، امور خود را به صورت الکترونیک دنبال می‏کند.

زینعلی اضافه کرد: تاکنون پرونده 3 هزار و 500 موقوفه شهرستان دماوند به همراه اسکن مدارک و مشخصاتشان وارد این سامانه شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دماوند افزود: این سامانه نیز در ازای پرونده‏های دریافتی، کدهای رهگیری مجزایی ارائه می‏دهد.

وی ادامه داد: با سود جستن از این سامانه جدید اجرای امور اداری نظیر تسریع در پاسخگویی به مطالبات ارباب‏رجوع و فرا رسیدن موعد پرداخت اجاره‏بهای موقوفات با سهولت و البته دقت بیشتری صورت می‏گیرد.

انتهای پیام/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول