اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

نساجی با 4 گل نفت سلیمان را در خانه شکست داد

خبرگزاری فارس: از سری رقابت‌های لیگ یک آزادگان تیم نساجی مازندران در خانه تیم نفت مسجد سلیمان را با چهار گل بدرقه کرد.

نساجی با 4 گل نفت سلیمان را در خانه شکست داد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، از سری رقابت‌های فوتبال لیگ یک آزادگان از هفته پنجم دو تیم نساجی مازندران و نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه شهدای ساری به مصاف هم رفتندکه در این دیدار تیم نساجی با 4 گل نفت سلیمان را بدرقه کرد.

نساجی در دقایق ابتدایی بازی گل زود هنگام را از تیم صدر جدولی نفت مسجد سلیمان دریافت کرد.

در ادامه بازیکنان نساجی حملاتی را روی دروازه صدرنشین لیگ یک انجام دادند و پس از دست دادن چندین موقعیت خوب، بالاخره در دقیقه 27 موفق شدند مزد برتری خود را با گلزنی مجتبی رمضانی بگیرند و کار با به تساوی بکشانند.

نیمه دوم این دیدار در شرایطی آغاز شد که به گفته کارشناسان که نیمه مربیان است، تیم نساجی در همان ابتدا نیمه دوم این دیدار با تاکتیک‌های خوب اسماعیل اسماعیلی طوفانی آغاز کردند

در دقیقه 58 بازی روی پاس بازیکن  نساجی مجتبی رمضانی محمد عباس‌زاده فوروارد تیم با یک ضربه سر دومین گل نساجی رقم خورد.

پس از این گل دو تیم برای به دست آوردن نبض بازی تلاش‌های خوبی را برای به دست آوردن گل انجام دادند و این انگیزه دو تیم به زیبایی بازی افزوده شد و این خود روحیه‌ایی برای تشویق بازیکنان از سوی هواداران متعصب نساجی بود.

در دقیقه 81 بازی در شرایطی که نساجی یک گل از حریف خوزستانی خود پیشی داشت با پاس کاری زیبای بازیکنان گل سوم نساجی رقم خورد.

با تعویض سوم نساجی که با آمدن اسماعیل بالی مقدس بازیکن مازندرانی تیم نساجی در دقیق 82 تیم حالت هجومی‌تر به خود گرفت تا پس از نشان دادن 5 دقیقه وقت تلف شده از سوی داور چهارم این دیدار نساجی فشار خود را بیشتر کرده تا به گل‌های بیشتری دست یابد که همین اتفاق رخ داده در دقیقه 93 بازی خطایی  در پشت محوطه جریمه تیم مسجدسلیمان رخ داد که داور اعلام یک ضربه آزاد مستقیم می‌کند که با قرار  گرفتن مجتبی رمضانی در پشت توپ گل چهارم نساجی صورت می‌گیرد.

به گزارش فارس، این دیدار با نتیجه 4 بر یک به نفع نساجی مازندران به پایان رسید که نساجی با این برد به رده پنجم جدول صعود کرد تا در هفته آینده با روحیه بهتر در مقابل تیم شهرداری اراک قرار گیرد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول