اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیته آموزش هیئت فوتبال استان قم:

دوره مربی‌گری C فوتبال آسیا در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر کمیته آموزش هیئت فوتبال استان قم از برگزاری دوره مربی‌گری C فوتبال آسیا در شهر قم خبر داد.

دوره مربی‌گری C فوتبال آسیا در قم برگزار می‌شود

حسین گنجیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم بیان کرد: این برای چندمین بار است که دوره مربی‌گری درجه C فوتبال آسیا توسط کمیته آموزش هیئت فوتبال استان قم برنامه‌ریزی و به منظور ارتقای دانش مربیان فوتبال قم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در واقع هدف این است که فوتبال قم در مسیر رشد و تعالی خود و حرکت به سوی توسعه علمی و روزافزون، ابتدا از دانش کافی و وافی برخوردار شود و سپس با بهره‌گیری از سایر توانمندی‌ها به سوی پیشرفت گام بردارد.

دبیر کمیته آموزش هیئت فوتبال استان قم افزود: در سال‌های اخیر شاهد استقبال کم‌نظیر مربیان فوتبال استان قم به خصوص نیروهای جوانی که تازه به عرصه مربی‌گری قدم گذاشته‌اند از برگزاری دوره‌های مربی‌گری پیشرفته در فوتبال و فوتسال بوده‌ایم و به نظر می‌رسد این دوره نیز با حضور پرتعداد مربیان فوتبال قم همراه باشد.

وی اضافه کرد: دوره مربی‌گری C آسیا با حضور مربیان پرتلاش و زحمتکش فوتبال استان قم و با حضور مدرس فدراسیون فوتبال و کنفدراسیون آسیا AFC از اوایل آبان ماه برگزار خواهد شد.

گنجیان ادامه داد: دوره مربی‌گری C کنفدراسیون فوتبال آسیا از روز اول آبان ماه به دو شکل تئوری و عملی در مجموعه ورزشی تختی قم برگزار می‌شود که طی آن مربیان شرکت‌‌کننده زیر نظر رضا کردی از مربیان بومی و البته از مدرسان رسمی فدراسیون فوتبال و کنفدراسیون فوتبال آسیا آخرین پیشرفت‌های مربی‌گری فوتبال را فرا می‌گیرند.

دبیر کمیته آموزش هیئت فوتبال استان قم که مسئولیت مدیریت این دوره مربی‌گری را بر عهده دارد افزود: آموزش‌های تئوری در سالن کنفرانس و آموزش‌های عملی در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه در سال‌های اخیر شرکت در این کلاس مورد توجه و استقبال مربیان علاقمند به دانش روز فوتبال در استان قرار گرفت و مربیانی که بیشتر آنها از تحصیلات عالی در رشته تربیت بدنی برخوردارند، در این دوره حضور خواهند یافت.

گنجیان اضافه کرد: نکته حائز اهمیت این است که بسیاری از مربیانی که در سال‌های اخیر در این دوره حضور یافته‌اند هم‌اکنون از مربیان شاغل در فوتبال استان هستند، ضمن اینکه در میان افراد شرکت‌کننده چهره‌‌های مستعدی وجود دارند که در آینده دانش آنها برای پیشرفت فوتبال قم بسیار مفید خواهد بود.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول