اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی:

ورزش‌های همگانی بعد از فوتبال بیشترین مخاطب را دارد

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: ورزش‌های همگانی بعد از فوتبال بیشترین مخاطب را در ایران‌‌ دارد و این ورزش در باشگاه‌ها‌، پارک‌ها و بوستان‌ها در حال اجراست.

ورزش‌های همگانی بعد از فوتبال بیشترین مخاطب را دارد

امیر مجدآرا امروز در حاشیه همایش پیاده‌روی خانوادگی در راور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس هدف از برگزاری همایش‌های پیاده‌روی در سطح شهرهای مختلف کشور را سلامتی، اتحاد و همبستگی بیشتر اجتماعی و گسترش روابط اجتماعی در بین اقشار مختلف جامعه بیان کرد.

وی اظهار داشت: به دلیل این موضوع‌ها ما اعتقاد داریم که مردم باید در شبانه‌روز چند‌ مرتبه نسبت به انجام ورزش که نقش مهمی در سلامتی و شادابی جسمی و روحی آنان دارد به انجام رساند.

مجدآرا عنوان کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری ورزش‌، نشاط‌، سلامتی و حوصله کاری برای مردم می‌آورد پس بنا به توصیه‌های این بزرگوار باید حرکت‌های همگانی نشاط‌آور در جامعه هر‌ مدت یک بار اجرا شود تا آنان را از کارهای منفی و بزهکاری دور و شادابی و نشاط را به جامعه تزریق کنند. 

وی افزود: حدود پنج سال است که ورزش همگانی در کشور آغاز شده و بیش از 186 برنامه مفید و عمومی برگزار کرده است و در حال حاضر این فدراسیون از 23 انجمن مانند یوگا‌، پینت‌پال و ... تشکیل شده و در چند ماه گذشته فدراسیون آمادگی جسمانی نیز به عنوان یک انجمن به فدراسیون اضافه ‌و فعالیت خود را آغاز کرده است. 

مجدآرا خاطر‌نشان کرد: ورزش‌های همگانی بعد از فوتبال بیشترین مخاطب را در ایران‌‌ به خود اختصاص داده‌اند که این ورزش در تمام باشگاه‌ها‌، پارک‌ها و بوستان‌ها در حال اجراست و امیدواریم این حرکت به سوی ایرانی شاداب‌، سالم و فعال باشد‌. 

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول