اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی صبای قم‌:

بازیکنان صبا گنجینه فوتبال کشور هستند

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال صبای قم بازیکنان حال حاضر تیم صبای قم را گنجینه فوتبال کشور دانست و عنوان کرد: آمادگی بازیکنان صبا در بازی‌های لیگ دوازدهم نمود بیشتری خواهد داشت.

بازیکنان صبا گنجینه فوتبال کشور هستند

ناصر بختیاری‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به دیدار این هفته صبا با تیم فوتبال سپاهان اظهار کرد: تمام سعی و تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا بتوانیم با ارائه یک بازی هماهنگ و هجومی هر سه امتیاز خانگی را کسب کنیم تا خود را به رده‌های بالای جدول برسانیم.

وی با اشاره به تمرینات منظم و انگیزه بالای فردی و تیمی بازیکنان صبا برای پیروزی در این دیدار افزود: تیم سپاهان یکی از تیم‌های خوب و مدعی لیگ امسال است که صدرنشین جدول محسوب می‌شود، بنابراین بازی سختی را پیش رو خواهیم داشت.

مربی تیم صبای قم با تاکید بر انگیزه بالای بازیکنان صبا برای کسب هر سه امتیاز این بازی بیان کرد: با آنالیزی که از بازی‌‌های گذشته تیم سپاهان اصفهان انجام داده‌ایم به نقاط ضعف و قدرت آنها پی برده‌ایم و تمرینات این هفته نیز بر اساس همین نقاط ضعف و قوت انجام شده است.

وی شرایط جسمانی و فیزیکی بازیکنان را بسیار خوب ارزیابی کرد و عنوان داشت: بعد از تغییر و تحولاتی که در تیم رخ داد، اکنون بازیکنان ما مصمم‌تر از گذشته هستند تا بتوانیم در لیگ موفق عمل کنیم، ضمن اینکه ما تمرینات خوبی هم برگزار کرده‌ایم و قطعاً می‌توانیم از امتیاز بازی در خانه نیز برای غلبه بر سپاهان به بهترین شکل استفاده کنیم.

بختیاری‌زاده بازیکنان حال حاضر تیم صبای قم را گنجینه فوتبال کشور دانست و عنوان کرد: آمادگی آنها برای موفقیت در ادامه بازی‌های لیگ دوازدهم قطعاً از این بازی نمود بیشتری خواهد داشت و نشان می‌دهیم که صبا به صورت کاملاً اتفاقی در جایگاه دهم جدول قرار گرفته است.

وی یادآور شد: تیم فوتبال صبای قم در سه بازی گذشته خود نتوانسته است مقابل تیم‌های نفت تهران، داماش گیلان و استقلال تهران به پیروزی برسد اما مطمئن باشید حضور مجدد ما در بین مدعیان این فصل با شکست سپاهان رقم خواهد خورد.

تیم‌های فوتبال صبای قم و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در دیداری حساس از هفته دوازدهم از نیم فصل نخست مسابقات دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از ساعت 16 و 50 دقیقه عصر روز جمعه بیست و هشتم مهر ماه در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف یکدیگر می‌روند.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول