اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران خبر داد

حضور 4 نماینده فوتبال مازندران در لیگ نونهالان کشور

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران از حضور چهار نماینده در لیگ دسته یک فوتبال نونهالان باشگاه‌های کشور خبر داد.

حضور 4 نماینده فوتبال مازندران در لیگ نونهالان کشور

محمدهادی خلردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان بیان داشت: در فصل جدید این مسابقات 32 تیم در چهار گروه به صورت رفت و برگشت با هم رقابت می‌کنند که چهار تیم از مازندران نیز شرکت دارند.

وی گفت: تیم‌های پدیده ساری، شموشک نوشهر، متین بابل و هدف بابلسر به عنوان چهار نماینده مازندران در این رقابت‌ها هستند.

نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران افزود: هفته نخست لیگ دسته یک فوتبال نونهالان کشور از پنجشنبه 27 مهر آغاز می‌شود که در این روز سه نماینده مازندران میزبان و یک نماینده استان مهمان حریف است.

خلردی در ادامه همچنین از حضور سه نماینده مازندران در لیگ نوجوانان قهرمانی کشور خبر داد و بیان داشت: در این دوره از رقابت‌ها تیم‌های پدیده ساری، متین بابل و دانش فریدونکنار به عنوان سه نماینده استان هستند.

وی تصریح کرد: هفته نخست این مسابقات از 28 مهر با حضور 32 تیم در چهار گروه به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود.

نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران گفت: در هفته نخست پدیده ساری در زمین تیرکلا میزبان دانش فریدونکنار و متین بابل نیز میزبان تبلیغات اثر مشهد در ورزشگاه شهدای هفتم تیر است.

خلردی در ادامه از برگزاری منظم لیگ برتر و لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های مازندران خبر داد و افزود: هم اکنون 21 هفته از این مسابقات پشت سر گذاشته و تیم‌های برتر نیز مشخص است.

وی اذعان داشت: در لیگ برتر فوتبال استان استقلال لموک قائمشهر با 43 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های شهدای ساری و وحدت فریدونکنار به ترتیب با 41 و 34 امتیاز در تعقیب تیم صدرنشین هستند.

نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران همچنین درباره جدول لیگ دسته یک فوتبال استان متذکر شد: در این رقابت‌ها تیم مقاومت جویبار با 39 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های بسیج لمراسک گلوگاه و شهدای شورکا جویبار به ترتیب با 35 و 34 امتیاز دوم و سوم هستند.

خلردی در پایان خاطرنشان کرد: مازندران از هیئت‌های برتر فدراسیون فوتبال است که در رده‌های مختلف مسابقات لیگ را به طور منظم برگزار می‌کند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول