اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دعوت از اردبیلی‌ها برای حضور در ورزشگاه دایی

تیم فوتبال شهرداری اردبیل صدر‌نشین لیگ دسته دو کشور

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال شهرداری اردبیل در یک بازی حساس در لیگ دسته دو کشور که جایگاه اول را دارد تا ساعاتی دیگر به مصاف تیم کاسپین قزوین می‌رود.

تیم فوتبال شهرداری اردبیل صدر‌نشین لیگ دسته دو کشور

سرمربی تیم شهرداری اردبیل امروز پیش از بازی با تیم کاسپین قزوین در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: ما به تشویق تماشاگران اردبیلی برای پیروزی در این بازی حساس نیاز داریم چرا که با غلبه بر حریف خود جایگاه اولی خود را مستحکم خواهیم کرد.

مرسل وقری‌مقدم خاطرنشان کرد:‌ این بازی از ساعت 14:45 در ورزشگاه علی دایی و به میزبانی تیم شهرداری اردبیل آغاز می‌شود که امیدواریم در این بازی سرنوشت‌ساز بتوانیم با یک بازی هدف‌دار و منسجم بر حریف خود غلبه کنیم.

وی با اعلام اینکه بیش از 15 بازیکن از فصل قبل حفظ کرده و ترکیب تیم نیز تا حدود زیادی برقرار شده است، یادآور شد: ما به دلیل محدودیت مالی نتوانستیم از لیگ یک بازیکنی جذب کنیم و سعی کردیم با تکیه بر جوانان و امیدهای این استان در رقابت‌هیا دسته دو کشور و گروه یک موفق عمل کنیم.

سرمربی تیم شهرداری اردبیل گفت: ما یقین داریم با حفظ همین آمادگی و تقویت روحیه بازیکنان می‌توانیم در ادامه مسابقات با حریفان سر‌سخت موفق عمل کنیم تا به عنوان یک تیم برگزیده به تیم دسته یک کشور صعود کرده و اردبیل را به سمت رسیدن به لیگ برتر و کسب افتخارات بیشتر سوق دهیم.

وقری‌مقدم به آمادگی تیم خود برای رویارویی با تیم کاسپین قزوین اشاره کرد و بیان داشت:‌ تیم شهرداری اردبیل از چهار بازی خود به توفیق سه برد و یک شکست 9 امتیازی بوده و در جایگاه اول قرار دارد و تیم فولاد نوین اهواز نیز به همراه نفت و گاز گچساران به هشت امتیاز و تفاضل گل در جایگاه‌های دوم و سوم قرار دارند.

وی در پایان گفت‌و گوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل تصریح کرد:‌ اگر این بازی را با نتیجه خوب به نفع خود پایان ببریم قادر خواهیم بود جایگاه خود را تثبیت کرده و به سمت قهرمانی گام‌های جدی‌تر برداریم.

تیم شهرداری اردبیل هفته گذشته نیز در بازی آخر خود تیم گاز فجر جم بوشهر را با نتیجه 2 بر صفر شکست داده و میهمان خود را با شکست بدرقه کرده بود.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول