اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی خواستار شد

بازدید هیئت‌های علمی دانشگاه‌ها از شهرک‌های صنعتی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی گفت: چنانچه تورهای بازدید اعضای هیئت‌های علمی دانشگاه‌ها از شهرک‌های صنعتی برپا شود یک گام بلند در راستای ایجاد ارتباط بین صنعت و دانشگاه برداشته می‌شود.

بازدید هیئت‌های علمی دانشگاه‌ها از شهرک‌های صنعتی

سیداحمد موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: باید در زمینه برپایی تورهای بازدید اساتید از شهرک‌های صنعتی و بازدید صنعتگران از دانشگاه‌ها مبادرت شود چرا که در این صورت بین صنعت و دانشگاه ارتباط موثر و سازنده برقرار می‌شود.

وی با بیان اینکه رشد صنعتی استان در گروی افزایش تعامل بین دستگاه‌های مختلف است، ادامه داد: چنانچه این تورهای صنعتی به طور مستمر و در بازه‌های زمانی مناسب برپا شود تحول زیادی شکل می‌گیرد و برکات آن به روشنی دیده می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه به آموزش قوانین باید اهتمام شود، بیان داشت: آموزش کارگران، کارشناسان و ... در ارتباط با قوانین موجود جدی‌تر دنبال می‌شود زیرا اغلب صنعتگران در ارتباط با نحوه تعامل خود با اداره‌های مختلف مشکل دارند چراکه به قوانین موجود در ارتباط با مالیات، بیمه، استاندارد، واردات، صادرات و ... اشراف چندانی ندارند.

وی با اظهار به اینکه یکی از مهمترین برنامه‌های شرکت برای سال جاری برپایی تورهای صنعتی داخل استان، داخل کشور و خارجی  است، اضافه کرد: تورهای صنعتی بازدید از شهرک‌های شمالی، جنوبی و مرکز استان برگزار می‌شود تا از نزدیک برای تبادل اطلاعات مبادرت کنند.

موسوی به برپایی دو تور خارجی نیز اشاره کرد و افزود: تورهای بازدید از نمایشگاه اربیل عراق و استانبول ترکیه در ارتقای سطح دانش عمومی و تخصصی شرکت‌کنندگان به این کشورها اعزام شدند که بعد از ارزیابی، نتایج آن مطلوب اعلام شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی حضور صنعتگران در مجامع بین‌المللی را در رشد و توسعه صنعت آذربایجان‌غربی تاثیرگذار دانست و اظهار داشت: صنعتگران می‌توانند با حضور در مناطق اقتصادی و صنعتی کشورهای مختلف در جریان روند توسعه صنایع قرار گرفته و اطلاعات و تجارب خود را مبادله کنند.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول