اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری خلخال خبر داد

پیشرفت 65 درصدی در احداث کشتارگاه نیمه صنعتی خلخال

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری خلخال از پیشرفت 65 درصدی ساخت کشتارگاه نیمه صنعتی خلخال خبر داد.

پیشرفت 65 درصدی در احداث کشتارگاه نیمه صنعتی خلخال

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی صبح امروز در بازدید از کشتارگاه نیمه صنعتی خلخال اظهار داشت: کشتارگاه نیمه صنعتی خلخال توسط بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری نیم‌میلیارد تومانی در 10 کیلومتری جاده خلخال به شاهرود احداث می‌شود.

این مسئول بیان داشت: این کشتارگاه در زمینی به مساحت 5 هزار مترمربع با زیربنای یک‌هزار و 200 مترمربع با الگوی شماره سه پیاده در حال ساخت است.

وی ادامه داد: با تکمیل و بهره‌برداری از این کشتارگاه نیمه صنعتی، گوشت مورد نیاز شهرستان‌های خلخال، کوثر، بخش‌های تابعه و شهرستان‌های همجوار تامین خواهد شد.

سرپرست فرمانداری خلخال ادامه داد: وجود کشتارگاه بهداشتی و صنعتی یکی از نیاز‌های شهرستان خلخال و بخش‌های تابعه است به طوری که کشتارگاه فعلی شهرداری به لحاظ وضعیت نامناسب بهداشتی، مناسب فعالیت در این زمینه نیست.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: این کشتارگاه بعد از تکمیل دارای سالن کشتار، سالن آلایش، اتاق پزشک، رختکن سلاخ، محوطه کشتار، فاضلاب بیولوژیک، سردخانه و سیستم گرمایش و سرمایش خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کشتارگاه نیمه صنعتی خلخال در 10 کیلومتری خلخال با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حال انجام است.

هم اکنون در شهرستان خلخال روزانه 20 راس دام سنگین و 30 راس دام سبک کشتار می‌شود که ساخت کشتارگاه جدید نیمه صنعتی سبب حل مشکل شهروندان خواهد شد.

کشتارگاه فعلی خلخال در جاده علی‌آباد به اردبیل در خروجی شهر خلخال به طرف اردبیل قرار دارد.

انتهای پیام/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول