اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت و معدن زنجان خبر داد

بهره‌برداری از یک هزار واحد صنعتی در استان زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: تاکنون یک هزار و 97 واحد صنعتی در استان زنجان بهره‌برداری شده است.

بهره‌برداری از یک هزار واحد صنعتی در استان زنجان

علی معصومی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: تاکنون جواز تاسیس چهار شهرک صنعتی در استان زنجان صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه در مجموع یک هزار و 473 فقره جواز تاسیس در استان زنجان صادر شده است، خاطرنشان کرد: میزان سرمایه‌گذاری برای کسب این جوازها 102 میلیارد و 601 میلیون ریال محاسبه شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه میزان اشتغالزایی جوازهای تاسیس در استان زنجان 56 هزار و 885 نفر اعلام شده است، اضافه کرد: 33 هزار و 367 فرصت شغلی نیز توسط واحدهای بهره‌برداری شده فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه یک هزار و 97 واحد صنعتی و تولیدی در استان زنجان به بهره‌برداری رسیده است، تصریح کرد: میزان سرمایه‌گذاری در این واحدها 16 میلیارد و 839 میلیون ریال برآورد شده است.

معصومی با بیان اینکه تاکنون 18 واحد فنی در استان زنجان به بهره‌برداری رسیده است، ادامه داد: این واحدها برای 28 نفر اشتغالزایی کرده است.

وی به صدور 29 فقره گواهی تحقیق و توسعه در استان زنجان اشاره کرد و افزود: 20 واحد تحقیق و توسعه نیز در استان بهره‌برداری شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه 124 مورد طرح توسعه در استان به بهره‌برداری رسیده است، یادآور شد: میزان سرمایه گذاری در این طرح‌ها 5 میلیارد و 325 میلیون ریال برآورد شده است.

وی با بیان اینکه 117 واحد راکد در استان زنجان شناسایی شده است، ادامه داد: میزان سرمایه‌گذاری در این واحدها 478 میلیون ریال و میزان اشتغالزایی آنها نیز 3 هزار و 681 نفر اعلام شده است.

معصومی به بهره‌برداری از سه واحد پژوهشی در استان زنجان اشاره کرد و افزود: پروانه ایجاد یک شهرک صنعتی نیز توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان صادر شده است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول