اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

رئیس سازمان صنعت اردبیل هفته آینده معارفه می‌شود/تغییر مدیران طبیعی است

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: هفته آینده از بین دو گزینه تصدی ریاست سازمان صنعت معدن و تجارت استان اردبیل یک گزینه معارفه خواهد شد که به دلایلی از بردن اسامی آنها معذورم.

رئیس سازمان صنعت اردبیل هفته آینده معارفه می‌شود/تغییر مدیران طبیعی است

اکبر نیکزاد در حاشیه جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: از اولین روز حضورم در استان پیگیر استقرار مدیریت سازمان صنعت معدن و تجارت هستم که امیدوارم بهترین گزینه برای این مسئولیت معارفه شود تا مشکلات و نارسایی‌های بر زمین مانده در ماه‌های اخیر به دلیل بی‌سر و سامانی این مجموعه برطرف شود.

وی با پذیرش این موضوع که در سال تولید ملی باید سازمان صنعت، معدن و تجارت با پشتوانه قوی علمی و تدبیر درست برنامه‌ریزی کرده و برخی نارسایی‌های بازار را برطرف کند، افزود: انتظار ما این است که این مجموعه در برنامه‌ریزی‌های میان‌مدت و بلند مدت خود تنها به ثبات قیمت و رونق تولید داخلی آستین بالا بزند.

این مسئول در پاسخ به سئوالی در خصوص معرفی دو گزینه مطرح شده ابراز داشت: اگر نامی از این افراد برده شود و فردا یکی از این افراد در جایگاه مورد نظر قرار نگیرد ممکن است به جایگاه فعلی او نیز ضربه وارد شود به همین دلیل از نام بردن دو گزینه مد نظر برای این سازمان معذور هستم اما بر اساس رایزنی‌ها قرار است فرد توانمند هفته آینده معارفه شود.

خزان مدیریتی در پاییز اردبیل را قبول ندارم

استاندار اردبیل در ادامه سخنان خود در پاسخ به برخی زمزمه‌ها در خزان مدیریتی آن هم در فصل پاییز اردبیل ابراز داشت: تغییر در مدیریت امر طبیعی است و در هر جای کشور و در هر سطحی مدیران جابه‌جا می‌شوند و این تغییر و تحولات نیازی به شایعه‌سازی و برخی اظهار نظرهای غیر واقعی ندارد.

نیکزاد تغییر مدیریت‌ها را برای بهبود امور و بالا بردن راندمان کاری مطلوب و امر عادی توصیف کرد و افزود: اگر جابه‌جایی صورت می‌گیرد و فردی در سنگر جدید مشغول فعالیت می‌شود این امر هیچ منافاتی با توانمندی‌ها و صلاحیت مدیریت ندارد چرا که امروز مدیرانی را در این استان سراغ داریم که برای ارتقای مدیریتی خود باید این استان را بالاجبار ترک کنند.

وی با پذیرش ضمنی تغییر مدیریت‌ها در استان اردبیل طی روزهای آینده ابراز داشت: بنده هر جا صلاح بدانم مدیری تغییر پیدا کند قطعاً در این امر کوتاهی و قصور نخواهم کرد و یقین داشته باشید که ما در این استان برای مدیران توانمند و لایق احترام قایل هستیم و آنها را مایه خیر و رحمت برای اهالی این استان می‌دانیم.

عجز در برابر دشمن نکته هلاکت ماست

این مسئول در خصوص موضع‌گیری اخیر رئیس‌جمهور در مورد برخی نابسامانی‌ها و آشفته بازار ارز و طلا گفت: ما هیچ وقت اظهار عجز و ناله در برابر دشمنان نمی‌کنیم بلکه یقین داریم مراحل رسیدن به ثبات و آرامش بازار را با موفقیت طی خواهیم کرد.

نیکزاد بیان داشت: امروز دوستان و دشمنان ما تایید می‌کنند که این نظام اسلامی نظام مقتدر در مقابله با شیطنت استکبار است و ما با فضل الهی با حفظ روحیه بسیجی از این مشکلات و نارسایی‌ها با موفقیت عبور خواهیم کرد.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول