اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت دشتستان خبر داد

راه‌اندازی کشتارگاه مجهز صنعتی در دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت دشتستان از راه‌اندازی کشتارگاه مجهز صنعتی در دشتستان خبر داد و گفت: راه‌اندازی این کشتارگاه گام مهمی در بهبود وضعیت سلامت و بهداشت است.

راه‌اندازی کشتارگاه مجهز صنعتی در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان ابوالقاسم محمدزاده پیش از ظهر امروز در نشست شورای سلامت در دشتستان اظهار داشت: دشتستان جایگاه ویژه‌ای در صنعت و معدن استان دارد و بخش عمده‌ای از تولیدات استان را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: هم‌اکنون بیشترین تولیدات دامی استان در اختیار دشتستان است و باید نسبت به بهداشتی کردن کشتارگاه‌ها اهتمام ورزیم.

رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت دشتستان از راه‌اندازی کشتارگاه مجهز صنعتی در دشتستان خبر داد و خاطر نشان کرد: راه‌اندازی این کشتارگاه گام مهمی در بهبود وضعیت سلامت و بهداشت است و امیدوار هستیم این مهم محقق شود.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان دشتستان نیز گفت: مردم از خرید گوشت از کشتارگاه‌های غیر مجاز خودداری کنند زیرا کشتارهای خانگی به علت رعایت نکردن مسائل بهداشتی باعث بروز بیماری‌های خطرناک می‌شود که امسال نیز شاهد این اتفاقات در شهرستان دشتستان بوده‌ایم.

محمد کریمی افزود: مسئولان شهرستان و به ویژه فرماندار محترم اهتمام خاصی در بهبود وضعیت بهداشتی شهرستان دارند که امیدوار هستیم این روند تداوم یابد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان نیز خواستار پیگیری و جذب کارکنان بهداشت مدارس توسط آموزش و پرورش در مدارس این شهرستان شد.

غلامرضا کهن اذعان داشت: دشتستان دارای بیشترین جمعیت دانش‌آموزی است و همه باید به گونه‌ای عمل کنیم که محیط مدارس از نظر بهداشتی سالم باشد.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول