اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین:

قزوین حائز رتبه دوم سرمایه‌گذاری صنعتی کشور شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: در سال جاری استان قزوین رتبه دوم سرمایه‌گذاری در حوزه صنعت را در کشور کسب کرد.

قزوین حائز رتبه دوم سرمایه‌گذاری صنعتی کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، عبدالقهار ناصحی در نشست نیروی انتظامی اظهار کرد: افزایش سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی استان قزوین موجب شده این استان در این بخش به رشد و توسعه چشمگیری دست یابد.

وی با بیان اینکه استان قزوین یکی از قطب‌های صنعتی کشور است، بیان کرد: به دلیل شاخص‌های مختلف در حوزه‌های اشتغال، واحدهای صنعتی فعال و میزان سرمایه‌گذاری، نوسانات بسیاری در تعیین رتبه‌بندی استان‌های صنعتی بود که اکنون این استان طبق آخرین آمار اعلام شده در این زمینه توانسته رتبه پنجم را در کشور کسب کند.

این مسئول با اشاره به اینکه بیش از 3 هزار و 400 واحد صنعتی تولیدی و صنعتی در استان قزوین است، اذعان کرد: رشد اساسی صنعت در این استان با احداث نخستین شهر صنعتی ایران در شهر قزوین به نام شهر صنعتی البرز آغاز شد و با انجام دادن اقدامات استانی و ملی، صنعت این شهر رشد و توسعه چشم‌گیری یافته است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین یادآور شد: گسترش و توسعه روزافزون شهرک‌های صنعتی در مناطق مختلف استان قزوین بیانگر تحقق بخش مهمی از اهداف دولت عدالت‌محور در حوزه صنعت و جذب سرمایه‌گذاری در این استان است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین ابراز کرد: در سال گذشته مجوز واحدهای تولیدی بسیاری در استان قزوین صادر شد که این نشان‌دهنده استقبال خوب فعالان حوزه تولید برای سرمایه‌گذاری و فعالیت در شهرک‌های صنعتی این استان است.

ناصحی با بیان اینکه برقراری امنیت برای صنعتگران استان قزوین توسط نیروی انتظامی این استان به خوبی صورت گرفته است، اظهار کرد: با تحقق این امر این استان در حوزه سرمایه‌گذاری خارجی در سال‌های گذشته توانست رتبه‌های خوبی از جمله دوم و سوم را در کشور کسب کند که عملکرد مطلوب ناجا نقش بسزایی در کسب این موفقیت داشته است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین ادامه داد: اکنون در سال جاری استان قزوین رتبه دوم سرمایه‌گذاری در حوزه صنعت را در کشور کسب کرده که این رتبه بیانگر روشن جایگاه مطلوب این استان در حوزه صنعت نسبت به سایر استان‌ها است.

وی با اشاره به اینکه استان قزوین با استفاده از ظرفیت‌‌های خود می‌تواند از گردنه‌های سخت تحریم اقتصادی به راحتی عبور کند، تصریح کرد: نیروی انتظامی استان قزوین پیش‌بینی‌های خاصی در حوزه امنیت دارد و مثل همیشه در ایجاد نظم و انضباط موفق بوده و اکنون نیز در شرایط خاص تحریم اقتصادی این نهاد آمادگی مطلوبی را در برقراری امنیت از خود نشان داده است.

این مسئول با بیان اینکه استان قزوین از امن‌ترین مراکز و مناطق صنعتی کشور است، اذعان کرد: این استان در حوزه‌های مختلف ارتباطات تجاری، صنعتی و سرمایه‌گذاری اقدامات مطلوبی انجام داده و این امر موجب دلگرمی صنعت‌گران استان قزوین شده است.

شرکت‌های صنعتی قزوین با امنیت خوبی در حال فعالیت هستند

ناصحی اعلام کرد: 90 درصد از صنایع استان قزوین صنایعی کوچک و متوسط هستند که باید رسیدگی ویژه‌ای به آنها شود و در این راستا دستاوردهای علمی به عنوان پشتیبان واحدهای صنعتی محسوب می‌شوند تا به کارکنان این واحدها در راستای توانمندی صنعت‌گران آموزش‌های لازم را بدهند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین خاطرنشان کرد: استان قزوین شر‌کت‌های صنعتی بسیاری دارد که با کمترین دغدغه و با امنیت خوبی در حال فعالیت هستند.

وی یادآور شد: در اول آبان‌ماه سال جاری همایش مصرف کالای ایرانی و در دوم و سوم این ماه نمایشگاهی در این راستا با حضور تمام استان‌ها در شش محور با هدف معرفی بهترین کالای ایرانی برای ارایه به مردم و تولیدکنندگان، برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول