اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای شهر دیباج:

ایجاد ناحیه صنعتی در دیباج ضروری است

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای اسلامی شهر دیباج گفت: ایجاد و راه‏اندازی ناحیه صنعتی دیباج از مصوبات سفر هیئت دولت به استان سمنان بوده که ایجاد و راه‏اندازی این ناحیه صنعتی از ضروریات این منطقه است.

ایجاد ناحیه صنعتی در دیباج ضروری است

علی‏اکبر ضیائی‏فر در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در دامغان اظهار داشت: برای ایجاد و راه‏اندازی این ناحیه صنعتی پیگیری‏های لازم از سوی شورای اسلامی شهر دیباج صورت گرفته که امیدواریم هرچه زودتر این موضوع عملی شود.

وی اضافه کرد: اشتغال و سرمایه‏گذاری در شهر دیباج با ایجاد و راه‏اندازی ناحیه صنعتی رونق می‏گیرد و امیدواریم با تلاش مسئولان اجرایی استان سمنان و شهرستان دامغان به ویژه شرکت شهرک‏های صنعتی استان سمنان این مهم محقق شود.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر دیباج یکی از علت‏های تاخیر در ایجاد و راه‏اندازی ناحیه صنعتی دیباج را کمبود آب در این منطقه بیان کرد.

ضیائی‏فر اظهار داشت: با پیگیری‏های صورت گرفته از سوی شرکت آب منطقه‏ای استان سمنان و با همکاری شرکت شهرک‏های صنعتی استان سمنان قرار است، آب مورد نیاز ناحیه صنعتی دیباج با حفر یک حلقه چاه آب تامین شود که منتظر اقدام مسئولان این دو شرکت در استان سمنان هستیم.

وی همچنین به ایجاد و راه‏اندازی مجتمع فرهنگی هنری شهر دیباج که از مصوبات سفرهای هیئت دولت به استان سمنان بود اشاره کرد و افزود: برای ایجاد و راه‏اندازی مجتمع فرهنگی و هنری شهر دیباج 750 مترمربع زمین پیش‏بینی شده که امیدواریم با احداث این پروژه شاهد فعالیت مجتمع فرهنگی و هنری در شهر دیباج باشیم.

ضیائی‏فر به مصوبات دور سوم سفر هیئت دولت به استان سمنان برای شهر دیباج اشاره کرد و افزود: استقرار ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی، آب و فاضلاب شهری و استقرار شاخه‏ای از دانشگاه پیام‌نور از مصوبات سفر هیئت دولت به استان سمنان برای شهر دیباج بوده که تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

وی گفت: امیدواریم نگاه ویژه مسئولان استان سمنان و شهرستان دامغان به شهر دیباج بیش از گذشته تقویت شود که این نگاه می‏تواند در رفع و کاهش مشکلات این شهر تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول