اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی مازندران:

واحدهای غیرفعال صنعتی در مازندران حذف می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران از حذف واحدهای صنعتی غیرفعال از خانواده صنعت استان خبر داد.

واحدهای غیرفعال صنعتی در مازندران حذف می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس ا ساری به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، عباسعلی وفایی‌نژاد بیان کرد: واحدهای صنعتی راکد و غیرفعال که در گذشته، از شرکت شهرک‌های صنعتی زمین گرفته‌اند ولی تاکنون به هر دلیلی در احداث و ایجاد فضای کسب و کار اقدامی نکرده‌اند در خانواده صنعت جایگاهی ندارند و حذف می‌شوند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: تعدادی از این واحدها هستند که علاقه‌ای به تولید، صنعت و پیشرفت صنعتی استان ندارند و هدفی غیر از تولید و رشد صنایع و تولیدات داخلی را دنبال می‌کنند و درصدد سود‌اندوزی خود هستند.

وفایی‌نژاد اظهار داشت: تاکنون در سال جاری 539 مورد اخطاریه برای واحدهای راکد و غیرفعال ارسال شده است که با تشکیل جلسات داوری و بررسی پرونده‌ها، 45 واحد، منجر به فسخ قرارداد شده و به 9 واحد تولیدی و صنعتی نیز با دریافت تعهد محضری مبنی بر اجرای طرح در زمان‌بندی مشخص برای احداث و تولید مهلت اعطا شده است.

وی در بخش دیگری تصریح کرد: در شش ماهه نخست سال جاری 30 واحد صنعتی با حجم سرمایه‌گذاری 288 میلیارد ریال و با ظرفیت اشتغال 655 نفر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مازندران به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل شرکت شهرک‌هـای صنعتی مازندران بیان کرد: عمده‌ترین محصولات تولیدی این واحدهای صنعتی، در زمینه‌های صنایع غذایی، شیمیایی، سلولزی و صنایع بسته‌بندی است.

وفایی‌نژاد افزود: در سال جاری برای تکمیل زیرساخت‌ها، پروژه‌های خوبی با توجه به موقعیت و نیازمندی‌های هر یک از شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در نظر گرفته شده است.

وی در پایان اظهار داشت: سرمایه‌گذاری در شش ماه نخست سال جاری با توجه به تحریم‌ها و مسائل اقتصادی، در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مازندران روند رو به رشدی داشته است.

انتهای پیام/آ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول