اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی تاکید کرد

بازپس گیری اراضی راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی گفت: بازپس گیری اراضی صنعتی راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان‌رضوی با پیگیری‌های مستمر و همکاری مراجع قضایی در اولویت برنامه‌های شرکت شهرک‌های صنعتی این استان قرار دارد.

بازپس گیری اراضی راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی، علی سلیمانی اظهار کرد: متقاضیانی که در سنوات گذشته در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان‌رضوی زمین صنعتی دریافت کرده‌اند و عملیات ساخت واحد صنعتی خود را آغاز نکرده‌اند پس از گذشت تاریخ تعهد ساخت در دفترچه قرارداد و دریافت چند مرحله اخطار و اعطای مهلت از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی چنانچه در مدت تعیین شده اقدامی در زمینه ساخت و آغاز عملیات اجرایی صورت نگیرد، شرکت شهرک‌های صنعتی اقدام به فسخ قرارداد و بازپس گیری زمین از آنها می‌کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی گفت: تاکنون در اثر پیگیری‌های مکرر حقوقی و همکاری‌های خوب مراجع قضایی با شرکت شهرک‌های صنعتی تعداد 7 قرارداد راکد در 6 ماهه نخست سال 91 به متراژ 169 هزار متر مربع  فسخ قطعی شده است و به متقاضیان جدید که آمادگی سرمایه‌گذاری را داشته باشند، واگذار می‌شود.

سلیمانی اضافه کرد: دولت برای حمایت از سرمایه‌گذاران صنعتی، مشوق‌هایی را نیز برای سرمایه‌گذارانی که از تاریخ عقد قرارداد به مدت یکسال واحد صنعتی خود را به بهره‌برداری برسانند و اشتغال موثر ایجاد کنند در نظر گرفته است که بعد از بهره‌برداری از طریق شرکت شهرک‌های صنعتی استان اعمال می‌شود.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول