اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری خبر داد

تأسیس نخستین شرکت خدماتی شهرک صنعتی در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: به‌ منظور تحقق اهداف اصل 44 قانون اساسی نخستین شرکت خدماتی شهرک صنعتی در این استان تاسیس شد.

تأسیس نخستین شرکت خدماتی شهرک صنعتی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رضا گنجی ظهر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی این شرکت، اظهار داشت: شرکت خدماتی شهرک صنعتی هفشجان نخستین شرکت خدماتی استان است که پس از برگزاری مجمع عمومی عادی و طی مراحل ثبتی در اداره ثبت اسناد و املاک، موظف به انجام تمامی امور قانونی مترتب بر نحوه واگذاری مالکیت و اداره امور شهرک‌های صنعتی و نیز آیین‌نامه اجرایی آن خواهد بود.

وی افزود: در همین راستا مجمع عمومی عادی و جلسات هیئت مدیره در سه شهرک صنعتی بروجن، سامان(1) و سامان(2) و همچنین ناحیه صنعتی گندمان برگزار می‌شود و در آینده‌ای نزدیک پس از طی مراحل قانونی مربوط به تأسیس شرکت خدماتی در این چهار شهرک و ناحیه صنعتی استان، واگذاری قانونی صورت می‌پذیرد.

گنجی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 19 شهرک و ناحیه صنعتی در این استان آماده واگذاری زمین به متقاضیان سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه افزایش ایجاد اشتغال پایدار و مولد در استان نیازمند توجه بیشتر به سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی است، گفت: تمام تلاش مدیران باید در راستای رفع مشکلات و تنگناهایی که گریبانگیر صنعتگران شده، باشد و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی نیز پیگیری‌های لازم را در این زمینه انجام خواهند داد.

وی ایجاد اشتغال پایدار را نیازمند سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی دانست و گفت: امروزه افزایش توان تولیدی، نیازمند توجه ویژه به بخش صنعت و افزایش سرمایه‌گذاری در این بخش است.

گنجی خاطرنشان کرد: ابتدا باید اولویت‌های سرمایه‌گذاری صنعتی استان تعیین شود؛ سپس با استقرار آن دسته از صنایعی که از اولویت بالاتری نسبت به سایر صنایع برخوردارند، بستر مناسبی برای توسعه صنعتی استان فراهم شود.

وی با بیان اینکه برای ایجاد زیرساخت‌های اقتصادی این استان باید کار و تلاش بیشتری شود، گفت: تلاش در این زمینه موجب خواهد شد تا زمینه اشتغال پایدار فراهم شود.

انتهای پیام/ل۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول