اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان خبر داد

مشکلات واحدهای صنعتی گیلان در کمیسیون مشترک بررسی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان گفت: کمیسیون مشترکی با حضور تعدادی از مدیران واحدهای صنعتی و سازمان‌های مربوطه استان برای بررسی مشکلات واحدهای صنعتی گیلان تشکیل می‌شود.

مشکلات واحدهای صنعتی گیلان در کمیسیون مشترک بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، خلیل حنیف عصر امروز در نشست مشترک نمایندگان بخش صنعت، معدن و تجارت و مدیران تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی گیلان مسایل مشترک در حوزه اشتغال و بیمه و استفاده از معافیت‌های ماده 80 را مورد بحث و بررسی قرار داد.

وی همچنین به بحث و بررسی موضوع تسهیلات برای تامین سرمایه در گردش و حفظ اشتغال موجود و جلوگیری از اخراج کارگران و نیز اجرای قانون مشاغل سخت و زیان‌آور نیروهایی که با 20 سال سابقه کار بازنشسته شوند، پرداخت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان بسیاری از مشکلات بخش صنعت را در جای دیگر دانست و تصریح کرد: با تشکیل شورای سازش در بسیاری از کارخانه‌ها و شرکت‌ها تلاش کردیم مشکلات بین کارگر و کارفرما به حداقل برسد.

وی درک مسایل و شرایط موجود را در بهبود اوضاع صنعت تاثیرگذار دانست و بیان کرد: تلاش کردیم تا با درک شرایط موجود تولید در شرایط بهتری انجام شود.

حنیف افزود: با توجه به پیشنهادهایی که از طرف اعضای اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی گیلان ارائه شد تلاش می‌کنیم تا کمیسیون مشترکی تشکیل شود تا تعدادی از مدیران واحدهای صنعتی، تامین اجتماعی و سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی حضور داشته باشند و مشکلات و موارد واحدهای صنعتی مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

این مسئول با بیان اینکه در سال تولید ملی باید زمینه برای کار و تولید در استان فراهم شود، خاطرنشان کرد: برای کمک به تولید استان آماده همکاری و کمک هستیم.

هادی تیزهوش تابان رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی گیلان نیز در نشست مذکور به بیان مشکلات و مسایل مربوط به حیطه کاری خود پرداخت.

هریک از نمایندگان حاضر در جلسه نیز مسایل و موارد مربوط به تولید کارخانه‌های خود را بیان کردند و کمبود مواد اولیه را از مهم‌ترین مشکلات عنوان کردند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول