اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال صنعت ساری:

تیم شهرداری اردبیل همچون صنعت از مدعیان لیگ است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال صنعت ساری در آستانه بازی تیمش مقابل شهرداری اردبیل گفت: تیم شهرداری اردبیل همچون صنعت از مدعیان لیگ است، اما در خانه میزبان حریف خود بوده و با حمایت هواداران پیروز بازی هستیم.

تیم شهرداری اردبیل همچون صنعت از مدعیان لیگ است

شبیر لطفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: دو تیم ساری و اردبیل امسال خوب یارگیری کردند و با توجه به توانمندی دو تیم بازی خوبی را شاهد خواهیم بود.

وی بیان داشت: پس از پیروزی ارزشمند و روحیه‌آور هفته گذشته که در خارج از خانه برای صنعت ساری به دست آمد بازیکنان در آمادگی بسیار خوبی به سر می‌برند.

لطفی تصریح کرد: بازیکنان به خوبی می‌دانند که کسب سه امتیاز خانگی در حضور هواداران چقدر برای رسیدن تیم به صدر جدول حساس است.

سرمربی تیم فوتبال صنعت ساری گفت: بازیکنان برای این دیدار تمرینات خوب و فشرده‌ای را زیر نظر کادر فنی پشت‌سر گذاشتند و با آمادگی بدنی روحیه بسیار خوبی نیز دارند.

وی یادآور شد: تیم برای صعود بازیکنان خوبی جذب کرده که با حمایت مسئولان و تماشاگران اگر بخواهیم صعود به لیگ دسته یک فوتبال کشور شدنی است.

لطفی تیم حریف را قوی قلمداد کرد و بیان داشت: شهرداری اردبیل همچون صنعت ساری از مدعیان لیگ است که بازیکنانم باید از همان ابتدا بازی را محکم و جنگنده آغاز کنند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت ساری در پایان متذکر شد: از هواداران می‌خواهم که برای تشویق تیم در ورزشگاه شهدا حضور یابند تا سه امتیاز بازی را تقدیم هواداران خود کنیم.

به گزارش فارس، تیم صنعت ساری از هفته چهارم لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور دوشنبه هفدهم مهر از ساعت 15 در ورزشگاه شهدای ساری میزبان شهرداری اردبیل است.

صنعت ساری هم‌اکنون از سه بازی خود با دو پیروزی و یک شکست و با شش امتیاز در رده سوم جدول 14 تیمی این مسابقات جای دارد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول