اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس خبر داد

تلاش برای ارتقای جایگاه گلستان در بخش صنعت و معدن

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مردم گلستان در مجلس برای ارتقای جایگاه استان در بخش صنعت و معدن تلاش خواهند کرد.

تلاش برای ارتقای جایگاه گلستان در بخش صنعت و معدن

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، سلیمان عباسی در دیدار با رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان اظهار داشت: در افتتاح پروژه‎های هفته دولت شهرستان گنبدکاووس، پروژه‎های صنعت و معدن از پروژه‎های شاخص و دارای دستاوردهای ویژه‎ای بود که با ادامه این روند می‎توان شاهد رشد و توسعه صنعت در شهرستان باشیم.

وی تصریح کرد: با تحولی که دولت نهم و دهم در نگرش‎های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی به وجود آورد، بخش صنعتی استان گلستان یک تحول بزرگ به سمت توسعه کمی و کیفی توأم با بهره‎وری، تغییر مسیر داد.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی گفت: هم‌اکنون حرکت استان به سمت صنعتی شدن کاملا واضح و روشن است و این شوق و اشتیاق برای حمایت بخش صنعت توسط نمایندگان مجلس همیشه وجود داشته به طوری که نگاه به بخش صنعت باید نگاه ویژه‎ای باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان نیز در این دیدار به تلاش‎های انجام شده برای ارتقای جایگاه استان در بخش صنعت، معدن و تجارت اشاره کرد و ادامه داد: در سال‎های اخیر با عزم دولت در بخش تقویت صنایع مادر و با شروع عملیات برخی طرح‎های زیربنایی و همچنین برنامه‎ریزی و سیاست‌گذاری در زمینه حمایت از واحدهای موجود صنعتی، روند توسعه صنعتی استان شتاب گرفته است.

ناصر فخرموحدی این تلاش‎ها را بیانگر عزم جدی برای پیشبرد توسعه صنعتی استان دانست و ابراز امیدواری کرد در سایه همت و تلاش مضاعف صنعتگران و معدنکاران در کنار حمایت‎های نمایندگان محترم مجلس، استاندار و دیگر مقامان استانی شاهد رشد و توسعه بیش از پیش بخش صنعت، معدن و تجارت استان باشیم.

انتهای پیام/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول