اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین:

حوز‌ه‌های علمیه قزوین از روحانیون توانمندی برخوردار هستند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: امروز در مدارس حوزه‌های علمیه قزوین از روحانیون و طلاب توانمندی استفاده می‌شود.

حوز‌ه‌های علمیه قزوین از روحانیون توانمندی برخوردار هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین در مراسم آغاز بازگشایی مدارس حوزه‌های علمیه قزوین که در سالن اجتماعات مدرسه امام صادق (ع) برگزار شد، اظهار کرد: امروز همین مدارس حوزه‌های علمیه و روحانیون هستند که در برابر دشمنان و بدخواهان نظام ایستاده‌اند.

وی تصریح کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی سعی می‌کنند با انواع توطئه‌ها این کشور برآمده از خون شهدا و این ملت با بصیرت را منزوی کنند که تا الان نتوانستند این کار را انجام دهند و در آینده نیز نمی‌توانند.

امام جمعه قزوین با اشاره به برگزاری باشکوه اجلاس سران جنبش عدم تعهد در کشور خاطرنشان کرد: این اجلاس به دشمنان و به‌ ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی نشان داد که ایران مقتدر در دنیا هیچگاه منزوی نشده، بلکه مقتدرتر از گذشته و با صلابت در برابر زیاده خواهان ایستادگی خواهد کرد.

باریک‌بین ادامه داد: برگزاری این اجلاس در کشور یک پیروزی بزرگ بر امت و یک شکست مفتضحانه برای دشمنان و به‌ویژه آمریکا و اسرائیل بود.

این مسئول به تأثیر حوزه‌های علمیه در کشور پرداخت و بیان کرد: مدارس حوزه‌های علمیه چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب توانسته علمای مطرحی را به این نظام معرفی کند که باید شکرگزار باشیم.

نماینده مقام معظم رهبری در استان قزوین با اشاره به اینکه باید این مدارس را تقویت کرد، افزود: باید مسئولان و اساتید مدارس حوزه‌های علمیه با برنامه‌ریزی بهتر در دروس حوزه بتوانند در آینده طلاب با استعداد و نخبه را تحویل جامعه اسلامی دهند.

باریک‌بین با اشاره به تحول در دروس حوزه‌ها و مدارس علمیه خاطرنشان کرد: بارها رهبر معظم انقلاب بر تحول چشم‌گیر در دروس حوزوی تأکید دارند و باید از همین آغاز سال تحصیلی فرمایش‌های معظم‌له را با برنامه‌ریزی تحقق بخشیم.

این مسئول ضمن تبریک به طلاب جدیدالورود عنوان کرد: شما طلاب جدید باید با بهره‌گیری از تقوا و ایمان، عمل صالح، تهذیب و تلاش برای فرا گرفتن دروس حوزوی بتوانید در آینده یک طلبه نمونه در جامعه شوید.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین بهره بردن از فرصت‌ها را با اهمیت دانست و افزود: شما طلاب که اراده کردید شاگرد مکتب امام زمان (عج) باشید باید از فرصت‌ها به بهترین نحو استفاده کنید که جبران آن شاید خیلی سخت باشد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول