اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی:

همکاری آموزش و پرورش با حوزه علمیه سابقه دیرینه‌‌ای دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت: تعامل آموزش و پرورش با حوزه علمیه از سابقه دیرینه‌‌ای برخوردار است.

همکاری آموزش و پرورش با حوزه علمیه سابقه دیرینه‌‌ای دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدتقی فخریان ظهر امروز در ششمین هم‌اندیشی سالانه دبیران کمیته‌های استانی و ستادی همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش در تالار شهید آوینی، اظهار کرد: در حوزه عمومی یک نکته در فضای دانش‌آموزی در ارتباط با انحرافات فکری و در زمینه مسائل دینی دوستان مورد بحث واقع می‌شود و همچنین در فضای همکاران فرهنگی هم همراهی انجام می‌شود و به این خاطر یک مرکزی در خراسان‌رضوی که مجموعاً دو هزار نفر در دو طبقه مجزا می‌توانند در حوزه هم‌اندیشی اسلامی و در حوزه تفسیر نهج‌البلاغه و قران کریم حضور پیدا کنند. 

فخریان در ادامه بیان کرد: این عامل سبب همکاری بیشتر مربیان پرورشی و معلمان دینی قرآن و حتی ائمه جماعت در سطح استان می‌شود.

فخریان اظهار داشت: در بخش‌های اقتصادی و فعالیت‌های آموزشی مخاطبان ورود افراد تاثیرگذار در حوزه دین و مفاهیم تاثیرگذار است.

وی به تشریح سابقه روابط حوزه و آموزش و پرورش و دانشگاه پرداخت و افزود: تعامل و همکاری حوزه و آموزش و پرورش از سابقه دیرینه و پشتیبانی شهدایی همچون مطهری، بهشتی، مفتح و باهنر برخوردار است و دفتر همکاری‌ها در معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه سابقه چندین ساله دارد. 

انتهای پیام/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول