اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران:

نتایج آزمون بازپذیری حوزه‌های علمیه خواهران اعلام شد

خبرگزاری فارس: مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران از اعلام نتایج آزمون بازپذیری حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد.

نتایج آزمون بازپذیری حوزه‌های علمیه خواهران اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام محسن محدث با اشاره به ثبت‌نام هزار و 776 نفر به منظور شرکت در بازپذیری حوزه‌های علمیه خواهران گفت: با توجه به تعاریف صورت گرفته، هزار و 215 نفر در بازپذیری نوع اول، 45 نفر در بازپذیری نوع دوم و 516 نفر در بازپذیری نوع سوم در حوزه‌های علمیه خواهران ثبت‌نام اولیه داشتند.

وی یادآور شد: بازپذیری نوع اول به طلابی اختصاص دارد که به صورت رسمی در یکی از مدارس علمیه زیر پوشش مرکز تحصیل کرده ولی از ادامه تحصیل انصراف داده یا مطابق آیین نامه آموزشی از ادامه تحصیل محروم شده است. بازپذیری نوع دوم ویژه طلابی است که در آزمون مدارج نظام قدیم تحصیلی حوزه‌های علمیه خواهران شرکت کرده و موفق به اخذ مدرک تحصیلی سطح یک شده‌اند و بازپذیری نوع سوم مخصوص طلابی است که در یکی از مدارس غیرتابعه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و یا در غیرحضوری جامعه الزهرا(س) تحصیل کرده و در حال حاضر متقاضی ورود به یکی از مدارس زیرپوشش این مرکز هستند.

مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به اینکه گروه بازپذیری نوع دوم از شرکت در آزمون ورودی معاف بودند افزود: پس از برگزاری آزمون ورودی، 387 نفر در گروه بازپذیری نوع اول، 45 نفر در گروه بازپذیری نوع دوم و 101 نفر در گروه بازپذیری نوع سوم به مصاحبه حضوری معرفی شدند.

وی تعداد قبول‌شدگان نهایی آزمون بازپذیری حوزه‌های علمیه خواهران را 285 نفر در گروه اول، 43 نفر در گروه دوم و 98 نفر در گروه سوم ذکر کرد.

حجت‌الاسلام محدث با اشاره به برگزاری آزمون جامع و واحد از منابع تعیین شده در میان داوطلبان بازپذیری اظهار کرد: همه داوطلبان بعد از مصاحبه حضوری نسبت به تطبیق نمرات ارائه شده با واحدهای مصوب مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران اقدام خواهند کرد و نسبت به تعیین پایه تحصیلی برای ادامه تحصیل با توجه به آزمون اقدام می‌شود.

وی اضافه کرد: قبول‌شدگان بازپذیری مانند سایر طلاب سال تحصیلی را از 25 شهریور ماه آغاز خواهند کرد.

مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران ادامه داد: داوطلبان بازپذیری نوع سوم در صورت عدم کسب نمره قبولی در آزمون ورودی و در صورت دارا بودن شرایط پذیرش و همچنین وجود ظرفیت در مدارس علمیه خواهران می‌توانند از پایه اول مشغول به تحصیل شوند.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول